Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van tilliften
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
Aankondiging gegenereerd door het e-Procurement platform e-Procurement (FOD Beleid
en Ondersteuning)
1 Koper1.1 KoperOfficiële naam:[Universitair Ziekenhuis Antwerpen] ---
Rechtsvorm van de koper:Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst:Gezondheid
2 Procedure2.1 ProcedureTitel:Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van tilliften
Beschrijving:Het Universitair Ziekenhuis Antwerpen (UZA) plant voor de komende jaren verschillende
renovaties van afdelingen in. Vermoedelijk gaat het over 1 afdeling per verdieping
op jaarbasis.
De opdracht gaat over het leveren en plaatsen van tilliften of plafondliften. Er
wordt gevraagd aan de kandidaat / leverancier om een prijsvoorstel op te stellen voor
het leveren en plaatsen in 4 verschillende fases, vermoedelijk verspreid over 4 jaar.
De opgegeven vermoedelijke hoeveelheden zijn voor 4 jaar. Het UZA wenst hiervoor
een raamovereenkomst af te sluiten.
Voor de start van elke fase dient er een plaatsbezoek uitgevoerd te worden.
Er zijn 2 type kamers: een 1 – persoonskamer (1p) en een 2 – persoonskamer (2p) (zie
plan: bijlage F en G).
Identificatiecode van de procedure:32f5803c-414c-4040-9ee2-c156e08279fb
Interne identificatiecode:9/29/2023 11:51 AM 3PID4010 UZA/AD/23.069
2.1.1 DoelAard van het contract:Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv):33196000Medische hulpmiddelen
2.1.2 Plaats van uitvoeringPostadres:Drie Eikenstraat 655
Onderverdeling van een land:{code|name|nuts.BE211}(BE211)
Aanvullende informatie:Universitair Ziekenhuis Antwerpen
2.1.2 Plaats van uitvoeringPostadres:Drie Eikenstraat 655
Onderverdeling van een land:{code|name|nuts.BE211}(BE211)
Aanvullende informatie:Universitair Ziekenhuis Antwerpen
2.1.3 WaardeMaximumwaarde van de raamovereenkomst:312,144.32EUR
2.1.4 Algemene informatieAanvullende informatie:De vooropgestelde startdatum van het aannemingscontract zal in onderling overleg worden
afgesproken.
2.1.6 Gronden voor uitsluitingBeschrijving:[ Vervalsing van de mededinging. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA)
] ---
Beschrijving:[ Faillissement. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Corruptie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Regeling met schuldeisers. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Fraude. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Insolventie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten
te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie
UEA) ] ---
Beschrijving:[ Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
] ---
Beschrijving:[ Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure.
(zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Ernstige beroepsfouten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie
UEA) ] ---
Beschrijving:[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Betaling van sociale premies. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Betaling van belastingen. (zie UEA) ] ---
Beschrijving:[ Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten.
(zie UEA) ] ---
5 Perceel5.1 Perceel:LOT-0001Titel:Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van tilliften
Beschrijving:Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van tilliften
Interne identificatiecode:UZA/AD/23.069
5.1.1 DoelAard van het contract:Leveringen
Belangrijkste classificatie(cpv):33196000Medische hulpmiddelen
5.1.2 Plaats van uitvoeringPostadres:Drie Eikenstraat 655
Onderverdeling van een land:{code|name|nuts.BE211}(BE211)
Aanvullende informatie:Universitair Ziekenhuis Antwerpen
5.1.3 Geraamde duurBegindatum:2024-01-15+01:00
5.1.5 WaardeMaximumwaarde van de raamovereenkomst:312,144.32EUR
5.1.6 Algemene informatieGereserveerde deelname:Geen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette
personeel moeten worden vermeld:Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 SelectiecriteriaCriterium:Type:Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving:Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden
verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke
instanties waarvoor zij bestemd waren. De inschrijver geeft hierbij zijn akkoord om
de referenties te contacteren. Minimumeisen: De opgegeven referenties dienen opgesteld
te worden volgens de tabel in bijlage en kunnen desgevallend aangevuld worden met
bijkomende informatie (Bijlage D). De referenties dienen van een gelijkaardige aard
en omvang te zijn als de voorliggende opdracht. Minimum 3 referenties.
Gebruik van dit criterium:Gebruikt
Criterium:Type:Economische en financiële draagkracht
Beschrijving:Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11
van het KB van 18 april 2017. Minimumeisen: genormaliseerde bankrelaties
Gebruik van dit criterium:Gebruikt
Criterium:Type:Economische en financiële draagkracht
Beschrijving:Financiële draagkracht gestaafd door de jaarrekening van de laatste drie boekjaren
of het aantal boekjaren dat de onderneming reeds bestaatMinimumeisen: - geen negatief
eigen vermogen – In toepassing van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient
de Belgische inschrijver zijn jaarrekening niet bij zijn aanvraag tot deelneming te
voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De buitenlandse
inschrijver dient dit echter wel in bij de aanvraag tot deelneming.
Gebruik van dit criterium:Gebruikt
Criterium:Type:Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving:* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de
uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni
2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is
van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt
de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure
de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criterium:Gebruikt
5.1.10 GunningscriteriaCriterium:
Gewicht (punten, exact):60
5.1.10 GunningscriteriaCriterium:
Gewicht (punten, exact):25
5.1.10 GunningscriteriaCriterium:
Beschrijving:Dienst na verkoop
Gewicht (punten, exact):15
5.1.11 AanbestedingsstukkenAdres van de aanbestedingsstukken:[ https://cloud.3p.eu/Downloads/1/4010/EO/2022 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbestedingVoorwaarden voor indiening:Elektronische indiening:Vereist
Adres voor indiening:https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend:Nederlands
Elektronische catalogus:Niet toegestaan
Varianten:Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie:[ Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond
naar het hogere tiental) ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen:2023-11-21+01:0015:30:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven:180DAY
Informatie over de openbare opening:Datum/tijd:2023-11-21+01:0015:30:00+01:00
Plaats:Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Drie Eikenstraat 655 te 2650 Edegem
Voorwaarden van het contract:Elektronische facturering:Vereist
5.1.15 TechniekenRaamovereenkomst:Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsingBemiddelingsorganisatie:[ De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen ] ---
Organisatie voor beroepsprocedures:[ De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt:[ Universitair Ziekenhuis Antwerpen ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt:[ Universitair Ziekenhuis Antwerpen ] ---
8 Organisaties8.1 ORG-0001Officiële naam:Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Registratienummer:BE0874 619 603
Postadres:Drie Eikenstraat 655
Contactpunt:Kitty Bertels
E-mail:kitty.bertels@uza.be
Internetadres:http://www.uza.be/
Kopersprofiel:https://www.publicprocurement.be
Rollen van deze organisatie:
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002Officiële naam:FPS Policy and Support
E-mail:e.proc@publicprocurement.be
Rollen van deze organisatie:
8.1 ORG-0003
Registratienummer:BE 0475.480.736
Rollen van deze organisatie:Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0004Officiële naam:De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Postadres:Bolivarplaats 20 bus 7
E-mail:orb.antwerpen.griffie@just.fgov.be
Rollen van deze organisatie:Organisatie voor beroepsprocedures
11 Informatie over een aankondiging11.1 Informatie over een aankondigingIdentificatiecode/versie van de aankondiging:549b3ab3-06ca-43db-9170-75b997376c60-01
Type formulier:Mededinging
Type aankondiging:Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging:2023-09-29+02:0000:00:00+02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is:Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking