Regie Der Gebouwen - Regio Brussel

Brussel - FOD Kanselarij van de Eerste Minister - Herinrichting van een deel van de benedenverdieping van het Residence Palace ten behoeve van het Internationaal Perscentrum (IPC) in het kader van het Belgische voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie in 2024



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres :  Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2, BE- 1060  BRUSSEL
Contactpersoon:  Tatiana Hardcastle
E-mail:   cad.sca.bru@buildingsagency.be
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=489612  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=489612


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Brussel - FOD Kanselarij van de Eerste Minister - Herinrichting van een deel van de benedenverdieping van het Residence Palace ten behoeve van het Internationaal Perscentrum (IPC) in het kader van het Belgische voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie in 2024  
Referentienummer:   BRU-2023-230092-406-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - FOD Kanselarij van de Eerste Minister - Herinrichting van een deel van de benedenverdieping van het Residence Palace ten behoeve van het Internationaal Perscentrum (IPC) in het kader van het Belgische voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie in 2024
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-07-25


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
De Inschrijvers moeten verplicht de plaatsen bezoeken waar de werken uitgevoerd moeten worden. . De geleide bezoeken vinden plaats na voorafgaandelijke afspraak, minstens 1 werkdag op voorhand vast te leggen, met de heer Philippe MOULARD, e-mail: Philippe.Moulard@buildingsagency.be. LET OP: De heer Moulard zal afwezig zijn van 17/07 tot 28/07 en bezoeken kunnen plaatsvinden van 31/07/2023 tot 04/08/2023. . . Begeleide bezoeken omvatten een presentatie door het ontwerpbureau, gevolgd door een bezoek aan de site zelf, dat 2 uur in beslag neemt. Na het bezoek zal aan de Inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden. . . Aangezien dit een herpublicatie is van dossier 2023/230092/401, KUNNEN aannemers die hebben deelgenomen aan het plaatsbezoek in het kader van dit dossier, dit attest bij hun offerte voegen zonder de plaats opnieuw te moeten bezoeken. De plannen en technische bepalingen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken. U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden.
Te lezen:
LET OP:. Fout in punt 9.3 van het bestek. De tweede alinea moet als volgt worden gelezen : . Opdat de maatregelen vastgesteld in het veiligheids- en gezondheidsplan daadwerkelijk zouden kunnen toegepast worden bij de uitvoering van de werken, moeten de Inschrijvers VERPLICHT de volgende informatie bij hun offerte voegen:. 1° een document dat verwijst naar het veiligheids- en gezondheidsplan en waarin zij (de Inschrijvers) beschrijven op welke wijze zij het bouwwerk zullen uitvoeren om rekening te houden met dit veiligheids- en gezondheidsplan;. 2° een afzonderlijke prijsberekening in verband met de aangeduide specifieke door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en -middelen, inbegrepen de buitengewone individuele beschermingsmaatregelen en –middelen. __________________________________. De Inschrijvers moeten verplicht de plaatsen bezoeken waar de werken uitgevoerd moeten worden. . De geleide bezoeken vinden plaats na voorafgaandelijke afspraak, minstens 1 werkdag op voorhand vast te leggen, met de heer Philippe MOULARD, e-mail: Philippe.Moulard@buildingsagency.be. LET OP: De heer Moulard zal afwezig zijn van 17/07 tot 28/07 en bezoeken kunnen plaatsvinden van 31/07/2023 tot 04/08/2023. . . Begeleide bezoeken omvatten een presentatie door het ontwerpbureau, gevolgd door een bezoek aan de site zelf, dat 2 uur in beslag neemt. Na het bezoek zal aan de Inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden. . . Aangezien dit een herpublicatie is van dossier 2023/230092/401, KUNNEN aannemers die hebben deelgenomen aan het plaatsbezoek in het kader van dit dossier, dit attest bij hun offerte voegen zonder de plaats opnieuw te moeten bezoeken. De plannen en technische bepalingen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken. U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
LET OP:
Fout in punt 9.3 van het bestek : het veiligheids- en gezondheidsplan en de afzonderlijke prijsberekening zijn VERPLICHT
(Zie VI.3 van de aankondiging van de opdracht)

Vergelijkbare advertenties van BDA