Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Wolu-Facilities - Vereniging onderworpen aan de Wet van 8 juli 1976
Postadres : Karrestraat, 27, BE- 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe
Tel: +32 27777147
Fax: +32 27791633
E-mail: n.djelassi@cpas.woluwe1200.be
Internetadres(sen): https://www.wolufacilities.be/contact/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=481810
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor leveringen met als voorwerp de vervanging door aankoop en installatie van een vaatwasser Referentienummer: WF-Lave-vaisselle-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 42959000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Vervanging door aankoop en installatie van een vaatwasser voor het Sint-Lambrechtstehuis.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Karrestraat 27 te 1200 Brussel
II.2.4. Beschrijving
- De verwijdering en afvoer van de bestaande uitrustingen: zie technische beschrijving - De herinstallatie van de bestaande hergebruikte uitrustingen: zie technische beschrijving - De terbeschikkingstelling van een vaatwasser tijdens de werken: zie technische beschrijving - De opvolging van het bouwterrein stroomopwaarts van de installaties: ontvangst van de wachtleidingen en verbindingsstukken die aan de andere dienstverleners in de UITV-fase worden gevraagd. - De levering, installatie en aansluiting van de bestelde uitrustingen. - De aansluitingen van vloeistoffen op de geïnstalleerde uitrustingen: water, afvoer en elektriciteit. - De tests en de indienststelling van de uitrustingen. - De opleiding van het bedrijfspersoneel en het technisch personeel in de courante onderhouds- en reparatietaken. - De garantie van de installaties gedurende 2 JAAR op onderdelen, werkuren en verplaatsingen vanaf de oplevering van de werken, exclusief gewoon onderhoud. - De levering bij de oplevering na afloop van de werken van een volledig dossier met de gebruiksaanwijzingen, de gedetailleerde technische instructies en de onderhoudsinstructies van elke uitrusting of installatie, de EEG-certificaten, de as-builtplannen enz. (2 exemplaren op papier en 1 versie op digitale drager)
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een aangifte van een omzet van het activiteitendomein waarop de opdracht betrekking heeft voor de laatste drie beschikbare boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
340.000 euro per jaar
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Twee referenties voor de installatie van materiaal waarop de opdracht betrekking heeft. Deze realisaties moeten door de inschrijver in de loop van de laatste 3 jaar in een ziekenhuisomgeving zijn uitgevoerd. Bovendien vermeldt hij het volledige adres van de instelling, de naam van het diensthoofd, het telefoonnummer en de datum van installatie. Op eventueel verzoek van de aanbestedende overheid zal de inschrijver een bezoek organiseren aan een vergelijkbare installatie die minstens 6 maanden in werking is.
Eventuele minimumeisen:
Twee referenties met een minimale waarde van 100 000 euro in de afgelopen drie jaar
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-05-29 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE- 1040 Etterbeek
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Vereniging Hoofdstuk XII Wolu-Facilities
Karrestraat 27, BE- 1200 Brussel
E-mail: publicprocurement@cpas.woluwe1200.be
Internetadres(sen): https://www.wolufacilities.be/contact/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-05-08