Federaal Agentschap Voor Beroepsrisico's

De totale garantie en de prestaties met betrekking tot de functie van de gedelegeerd installatieverantwoordelijke van de installaties van het gebouw van Fedris



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Federaal agentschap voor beroepsrisico's
Postadres :  Sterrenkundelaan 1, BE- 1210  Bruxelles
Contactpersoon:  Catherine Paesmans
Tel:   +32 22722639
E-mail:   Catherine.Paesmans@fedris.be
Internetadres(sen):   www.fedris.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=469127


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
de totale garantie en de prestaties met betrekking tot de functie van de gedelegeerd installatieverantwoordelijke van de installaties van het gebouw van Fedris  
Referentienummer:   FEDRIS-2022/25-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht is een opdracht voor aanneming van diensten met als voorwerp het technisch beheer, de totale garantie en de prestaties met betrekking tot de functie van de gedelegeerd installatieverantwoordelijke van de installaties van het gebouw van Fedris, gelegen in de Sterrenkundelaan 1 te 1210 Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Sterrenkundelaan 1, 1210 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht is een opdracht voor aanneming van diensten met als voorwerp het technisch beheer, de totale garantie en de prestaties met betrekking tot de functie van de gedelegeerd installatieverantwoordelijke van de installaties van het gebouw van Fedris, gelegen in de Sterrenkundelaan 1 te 1210 Brussel  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-06-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2035-05-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
• De inschrijver moet tijdens een van de laatste drie boekjaren een minimale omzet m.b.t. de activiteiten die rechtstreeks verband houden met de in dit bestek beschreven diensten, hebben verwezenlijkt die minstens 16.000.000 EUR bedroeg. Hij voegt bij zijn offerte een verklaring m.b.t. die omzet verwezenlijkt tijdens de laatste drie boekjaren.• De inschrijver moet het bewijs leveren dat de dekking van zijn professionele risicoverzekering ten minste 5.000.000 EUR bedraagt voor lichamelijk letsel; 1.500.000 EUR voor materiële schade.Om deze bedragen te rechtvaardigen moet hij een door een daartoe bevoegde instantie conform verklaarde kopie van de verzekeringspolis overleggen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver moet over voldoende gekwalificeerd personeel beschikken om de opdracht uit te voeren.De inschrijver moet bij zijn offerte een lijst voegen met de identiteit en de relevante beroepservaring (titels van studies en beroepstitels, talenkennis, enz.) van leidinggevenden, omkaderingspersoneel en leden van de onderneming.De inschrijver moet de competentieprofielen (bijvoorbeeld: architect, ingenieur, IT-deskundige, enz.) waarover de onderneming beschikt in het kader van het technisch beheer van de installaties, toelichten.2. De inschrijver moet over de technici en technische diensten beschikken om de prestaties van de diensten naar behoren te kunnen uitvoeren. De inschrijver moet bij zijn offerte een lijst voegen met de technici en een beschrijving van de technische diensten waar hij over beschikt. Ook dienen de personen belast met de kwaliteitscontrole opgesomd worden. 3. De inschrijver moet over referenties beschikken op het gebied van gelijkaardige diensten die het onderwerp zijn van deze opdracht die werden uitgevoerd gedurende de laatste drie jaar. Hij verstrekt een lijst van ten minste 3 referenties inzake technisch beheer en totale garantie van meerjarige aard die in de loop van de laatste drie jaren uitgevoerd werden voor een minimumbedrag van 660.000 EUR per jaar, met vermelding van:- de datum van afsluiting van elk van de contracten;- hun duur;- hun jaarlijkse bedrag;- de naam en de precieze identificatiegegevens betreffende de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor elk contract bestemd is;- het aantal gebouwen waarop elk van de contracten betrekking heeft; deze gebouwen mogen niet passief zijn en moeten een totale oppervlakte van ten minste 5.000 m² hebben;- de capaciteit van de verwarmings- en koelingsinstallaties in deze gebouwen.In het geval van diensten aan overheidsinstanties worden de diensten aangetoond met door het bevoegde bestuur opgestelde of goedgekeurde certificaten. Indien het gaat om diensten bij privaatrechtelijke personen worden de diensten aangetoond door certificaten opgesteld door deze personen, of bij ontstentenis, door een verklaring van de inschrijver.De inschrijver voegt een kopie van de certificaten die hij nuttig vindt bij zijn offerte.4. De inschrijver moet beschikken over een gemiddelde personeelsbezetting en voldoende omkaderingspersoneel (management) over de afgelopen drie jaar. In dit opzicht voegt de inschrijver bij zijn offerte een verklaring over de gemiddelde personeelsbezetting en de omvang van het kader tijdens de drie laatste jaren. 5. De inschrijver moet beschikken over het geschikte gereedschap, het materiaal en de technische uitrusting die nodig zijn voor de uitvoering van deze opdracht. Hij voegt bij zijn offerte een lijst en beschrijvingen en/of foto's van de technische uitrusting en materialen waarover hij voor het verrichten van de gevraagde diensten beschikt. De inschrijver voegt een kopie van de certificaten of erkenningen die hij nuttig vindt bij zijn offerte.6. De inschrijver moet een kwalitatieve controle van de uitgevoerde prestaties uitvoeren. Hiervoor voegt hij een verklaring toe aangaande het personeel dat belast is met de kwaliteitscontrole en de organisatie ervan en een beschrijving van de maatregelen die werden getroffen om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden die zijn onderneming biedt ten aanzien van ontwerpen en onderzoek. De onderneming moet het bewijs leveren dat haar statuten specifiek vermelden dat zij het beheer van technische installaties tot haar doelstelling heeft.De inschrijver voegt ook een kopie van de certificaten of erkenningen die hij nuttig vindt bij zijn offerte.7. De inschrijver moet over een organisatorische structuur beschikken die toereikend is om de vereiste prestaties in het kader van de huidige opdracht te kunnen uitvoeren.In dit kader stelt hij een verklaring op waarbij hij de samenstelling en de organisatie van de diensten van de onderneming vermeldt, hij verduidelijkt welke opleidingen zijn personeelsleden hebben gevolgd of vermeldt het eventuele bestaan van een eigen opleidingscentrum.8. De inschrijver moet over een gestructureerde wachtdienst beschikken. Opgelet: Automatische antwoordapparaten worden niet beschouwd als aanvullende bewakingsdienst.De inschrijver levert het bewijs dat hij beschikt over een dergelijke dienst.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-09  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-02-09
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-06

Vergelijkbare advertenties van BDA