Schaarbeekse Haard

Volledige renovatie van 7 sociale woongebouwen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  SCHAARBEEKSE HAARD
Postadres :  Trooststraat 70, BE- 1030  Brussel
Contactpersoon:  Jérôme Elleboudt
Tel:   +32 22100037
E-mail:   jelleboudt@fsh.be
Internetadres(sen):   www.foyerschaerbeekois.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=455425


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Volledige renovatie van 7 sociale woongebouwen  
Referentienummer:   FOYER SCHAERBEEKOIS-2580/2021/05/01 - 7 immeubles Guffens-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Volledige opdracht bettreffende de studie en de opvolging van de werken van de volledige renovatie van 7 sociale woongebouwen gelegen Raymond Foucartlaan 2 en Godefroid Guffensstraat 21-23, 25, 29, 31, 33, 35 te 1030 Brussel, met inachtneming van een duurzame en ecologische visie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
Voornaamste plaats van uitvoering:   Raymond Foucartlaan 2 en Godefroid Guffensstraat 21-23, 25, 29, 31, 33, 35 te 1030 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De opdracht beoogt de aanstelling van een ontwerper belast met de volledige opdracht betreffende de studie en de opvolging van de werken van de volledige renovatie van 7 sociale woongebouwen gelegen Raymond Foucartlaan 2 en Godefroid Guffensstraat 21-23, 25, 29, 31, 33, 35 te 1030 Brussel, met inachtneming van een duurzame en ecologische visie.   De uitvoering van de werken verloopt in één fase.   Ter indicatie: het bedrag van de werken wordt door de aanbestedende overheid geraamd op 3.483.270,00 € Excl. BTW, inclusief eventuele afbraak, inclusief onmiddellijke omgeving, exclusief honoraria, exclusief nutsleidingen, exclusief diverse belastingen.   Voor deze opdracht van ontwerper wil de aanbestedende overheid een multidisciplinair team aanstellen dat is samengesteld uit een architect, een ingenieur stabiliteit, een ingenieur bijzondere technieken, een EPB-adviseur en een adviseur resource management.   De aanbestedende overheid wenst een rechtstreekse contractuele band te hebben met de architect, de ingenieur stabiliteit, de ingenieur bijzondere technieken, de EPB-adviseur en de adviseur resource management.   In de veronderstelling dat het specifieke personeel dat nodig is om alle geplande opdrachten uit te voeren zich niet binnen eenzelfde professionele structuur bevindt, wordt een deelnemersteam gevormd door een combinatie van ondernemers.   De architect vertegenwoordigt de combinatie ten opzichte van de aanbestedende overheid en is belast met de coördinatie van de studies en van de prestaties van de andere leden van de vereniging.   Kandidaturen die de opdrachtgever vanaf de selectiefase niet kunnen verzekeren deze contractuele relatie te zullen genieten, worden verworpen.   De aandacht van de ondernemers die ((i) alleen of in een combinatie met andere ondernemers, of (ii) in verschillend samengestelde combinaties) verschillende kandidaturen indienen, en van de combinaties waarbinnen zij zouden deelnemen, wordt gevestigd op het feit dat het, zoals bepaald in artikel 54 § 2 van het koninklijk besluit van 18 april 2017, verboden is om in het stadium van de indiening van de offertes meerdere keren deel te nemen. Het gevolg van dat verbod is dat alle offertes van inschrijvers die bij een meervoudige deelneming betrokken zijn, moeten worden verworpen.   Bij selectie van de twee kandidaten die bij de meervoudige deelneming van een ondernemer betrokken zijn, kan die laatste slechts een offerte indienen in het kader van één van beide kandidaten. De betrokken kandidaten moeten op die situatie anticiperen om te vermijden dat hun offerte wordt verworpen.   Bij meerdere deelnemingen van één of verschillende ondernemers verloopt de selectieprocedure als volgt :   1) In een eerste fase gaat de aanbestedende overheid over tot de analyse en voorlopige rangschikking van de betrokken kandidaten, rekening houdend met eventuele dubbele offertes ;   2) In een tweede fase informeert de aanbestedende overheid de combinaties met het risico op een dubbele offerte over hun voorlopige rangschikking en verzoekt zij de operatoren die in verschillende combinaties voorkomen, de combinatie te kiezen via dewelke de offerte wordt ingediend ;   3) In een derde fase gaat de aanbestedende overheid over tot de definitieve rangschikking van de kandidaturen nadat zij één of verschillende combinaties met het risico op een dubbele offerte heeft geschrapt, en nodigt zij de verschillende kandidaten uit om een offerte te formuleren.  
II.2.7. Looptijd
100   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie Bijlage 3 : Deel 2 - Geselecteerde kandidaten om een offerte in te dienen - 2.0/ Selectiecriteria

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie Bijlage 3 : Deel 2 - Geselecteerde kandidaten om een offerte in te dienen - 2.1/ Selectiecriteria


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:


III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Niet-openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-10  12:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2023-05-10
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Deze aankondiging van opdracht is niet volledig en vereist in de bijlage 3 vervatte informatie "Gedetailleerde technische fiche - Beschrijving van de opdracht" die als bijlage dit document gaat.Het bijzonder bestek is bij onderhavige aankondiging gevoegd.De looptijd van de opdracht zoals vermeld in punt "II.2.7) Looptijd van de opdracht, de raamovereenkomst of het dynamische aankoopsysteem" in de aankondiging van opdracht wordt ter informatie aangegeven en verbindt de aanbestedende overheid niet.Er wordt op e-Procurement een forum bijgehouden. De inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te stellen en er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANCK VAN EERSTE AANLEG BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be/fr

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-21

Vergelijkbare advertenties van BDA