Ninove Welzijn Cvba

Raamovereenkomst voor onderhouds- en herstellingswerken aan liften



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Ninove Welzijn cvba
Postadres :  Acaciastraat 1, BE- 9400  Ninove
Contactpersoon:  Mevrouw Leentje Cornelis
Tel:   +32 54318660
E-mail:   leentje.cornelis@ninovewelzijn.be
Internetadres(sen):   www.ninovewelzijn.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Ninove Welzijn cvba
Postadres :  Acaciastraat 1, BE- 9400  Ninove
Contactpersoon:  Mevrouw Leentje Cornelis
Tel:   +32 54318660
E-mail:   leentje.cornelis@ninovewelzijn.be
Internetadres(sen):   www.ninovewelzijn.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor onderhouds- en herstellingswerken aan liften  
Referentienummer:   2022\035
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  51000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE231
Voornaamste plaats van uitvoering:   Appartementsgebouwen te Ninove: zie bijgevoegde lijst.
II.2.4. Beschrijving
Ninove Welzijn beschikt over 9 liftinstallaties in diverse gebouwen.   Door middel van deze raamovereenkomst zal het bestuur 1 dienstverlener aanstellen voor:   1. Deel 1: het onderhouden van de liftinstallaties: het betreft een onderhoudscontract van het type “beperkte omnium” : periodiek preventief onderhoud   2. Deel 2: het uitvoeren van herstellingen (die niet in het onderhoud begrepen zijn), kleine aanpassingen en beperkte renovaties;   Deze raamovereenkomst is GEEN 100% exclusiviteitsovereenkomst. Het bouwen van nieuwe liftinstallaties zit niet in deze overeenkomst vervat. De overeenkomst kan wel uitgebreid worden met het onderhoud van nieuwe nog te bouwen installaties.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Een passende bankverklaring dient opgesteld te worden (conform model 3 van de bijlage bij het KB Plaatsing van 15.07.2011)2. * Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico’s en burgerlijke aansprakelijkheid dient voorgelegd te worden
Eventuele minimumeisen:
1. - Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt
2. - Document verzekeringsmaatschappij.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * De inschrijver dient over voldoende ervaring te beschikken: De inschrijver dient minstens opgave te doen van 3 referenties aangaande gelijkaardige dienstverleningen met liftinstallaties van verschillende fabrikanten in de laatste twee jaar voorafgaand aan deze opdracht; hun bedrag, data en de publieke- of privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd zijn.Per referentie duidelijk adres, contactpersoon en contactgegevens bij te voegen. De referenties dienen door de opdrachtgever contacteerbaar te zijn.* De inschrijver moet beschikken over een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) of een gelijkaardig attest ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.

Eventuele minimumeisen:
1. - referentielijst van gelijkaardige opdrachten
- VCA-certificaat
Indien de inschrijver beschikt over een ISO certificaat, dient deze toegevoegd te worden. In dit geval omvat de forfaitaire inschrijvingsprijs 2 onderhoudsbeurten per jaar.
Indien de inschrijver niet beschikt over een ISO certificaat dient het onderhoud 3-maandelijks te gebeuren, en omvat de forfaitaire inschrijvingsprijs 4 onderhoudsbeurten per jaar.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-23  16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-23


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Dendermonde,  BE  nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-20

Vergelijkbare advertenties van BDA