Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Dendermonde
Postadres : Fr. Courtensstraat 11, BE- 9200 Dendermonde
Contactpersoon: Mevrouw Karolin De Proft
Tel: +32 52251100
E-mail: Karolin.DEPROFT@dendermonde.be
Internetadres(sen): https://www.dendermonde.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Klein onderhoud gemeentewegen 2023-2026 Referentienummer: 91
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233120
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE232
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft als doel het uitvoeren van kleine herstellingswerken aan gemeentewegen op diverse plaatsen, verspreid op het grondgebied van Dendermonde, via een raamovereenkomst. Dit behelst onder andere de uitvoering van volgende werken: • het herstellen van voetpaden, fietspaden en rijwegen bestaande uit diverse verhardingen zoals betontegels, betonstraatstenen, keien, asfaltbeton enz.; • aanpassen van trottoirbanden en greppels; • het uitvoeren van alle bijkomende werken die het opdrachtgevend bestuur oplegt. De aannemer dient bij zijn prijsopgave ervan uit te gaan dat alle deelprojecten afzonderlijk en niet aaneensluitend uitgevoerd worden omdat slechts zal gewerkt worden als de (riool)toestand een dringende ingreep vergt. Algemene opmerkingen: -Alle beschadigingen aan nutsleidingen en aan constructies in de nabijheid van de werken zijn ten laste van de aannemer -de werklieden dienen een grondige ervaring te hebben en zelfstandig te kunnen werken bij het uitvoeren van deze herstellingen -de werken worden verrekend op het moment van aanvang (vervoer van en naar de werf ’s morgens en ’s avonds wordt niet verrekend) -als de werken voor omstandigheden geen ganse dagtaak in beslag nemen, zullen enkel de gepresteerde uren in rekening worden gebracht -sommige materialen zullen door de stad geleverd worden, de niet in voorraad zijnde materialen zullen geleverd worden dor de aannemer. Deze overheidsopdracht verleent geen exclusiviteitsrecht in hoofde van de dienstverlener.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen2. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat zijn verzekeraar kan voldoen aan de verzekeringseisen vermeld in dit bestek. Het opdrachtgevend bestuur stelt hiertoe de inschrijver het formulier “intentieverklaring verzekeringen” ter beschikking dat integraal deel uitmaakt van dit bestek. De inschrijver en/of zijn verzekeraar vult de verzekeringsmaatschappij (rubriek 1), de verzekeringsnemer (rubriek 2) en de naam van de persoon in die het formulier ondertekent (rubriek 5). De inschrijver voegt het volledig ingevulde en ondertekende formulier bij zijn offerte.
Eventuele minimumeisen:
1. In toepassing van artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen RSZ-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. Het attest van niet-faillissement, attest BTW-hoedanigheid en het attest dat er voldaan is aan de fiscale verplichtingen vermeld in artikel 63 van het KB van 18 april 2017 worden - indien niet bijgevoegd - via Telemarc opgevraagd via het opgegeven KBO-nummer. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de Wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht2. De inschrijver verschaft een uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver: • niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen; • niet in staat van faillissement of vereffening verkeert; • geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem; • niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.3. Lijst met 2 referentieprojecten met een gelijkaardige opdrachtomschrijving uitgevoerd gedurende de laatste drie jaar of momenteel in uitvoering voor een periode van minimaal 6 maanden. Voor elk van de referentieprojecten dient een attest van goede uitvoering afgeleverd te worden.
Eventuele minimumeisen:
1. De Verklaring moet gaan over de laatste drie boekjaren.
2. Het uittreksel strafregister wordt afgeleverd op naam van de vennootschap,
indien ingeschreven wordt door een rechtspersoon en mag maximaal 6 maand oud zijn.
Hierna vindt u de link waarin u de nodige informatie vindt voor het aanvragen van het
uittreksel uit het strafregister:
https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/
documenten/documenten_aanvragen/
uittreksel_strafregister.
3. Er dient ook een contactpersoon vermeld te worden
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
De erkenningsvereisten worden vastgelegd op basis van de geraamde kostprijs per deelopdracht en niet in de totaliteit van alle deelopdrachten binnen de raamovereenkomst
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-10 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-05-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-10
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Stad Dendermonde, Fr. Courtensstraat 11 te 9200 Dendermonde
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-06