Agb Bexit

Implementatie en onderhoud van een ticketingsysteem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AGB Bexit
Postadres :  Markt 7A bus 1, BE- 3080  Tervuren
Contactpersoon:  Mevrouw Hilde Weygaerts
Tel:   +32 27665360
E-mail:   hilde.weygaerts@tervuren.be
Internetadres(sen):   www.tervuren.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Implementatie en onderhoud van een ticketingsysteem  
Referentienummer:   VT/2022/803
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  72212984
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   1.02A - VTC "De Warandepoort", Markt 7b, 3080 Tervuren
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft als voorwerp het sluiten van een raamovereenkomst, met één opdrachtnemer, voor 48 maanden, voor het implementeren van een ticketingsysteem, het huren en onderhouden van dat systeem en het bieden van ondersteuning gedurende de looptijd van de opdracht, bij de besturen die zullen deelnemen aan deze raamovereenkomst.   AGB Bexit Tervuren treedt op als aankoopcentrale.   Het Autonoom Gemeenschap Bexit (hierna genoemd AGB Bexit) wenst over te gaan tot de aankoop van een performant en gebruiksvriendelijk ticketingsysteem dat zowel de online als backoffice (balie) verkoop (reservering én betaling) van pakketten en losse tickets (voorstellingen, concerten, festivals,…) op elk ogenblik garandeert. Het ticketingsysteem zal tickets verkopen voor de verschillende locaties waarvoor het AGB Bexit de ticketverkoop beheert.   Het AGB wil met het invoeren van dit nieuw ticketsysteem volgende strategische doelstellingen bereiken:   - het pakket moet de ticketbalie maximaal ondersteunen in haar verkoop– en marketingactiviteiten;   - door invoering van het nieuwe systeem worden bezoekers aangemoedigd om online te boeken en te betalen vanuit diverse mobiele devices;   - het aantal manuele interventies (zowel door de mensen van de ticketbalie als nodig voor de boekhoudkundige verwerking) moet aanzienlijk dalen;   - het systeem moet makkelijk gekoppeld kunnen worden via een open API (Application Programming Interface) met bronnen zoals rijksregister en KBO of een ander CRM- en ERP-systeem;   - vlotte integratie met bestaande website en actuele betaalsystemen;   - verder moet het AGB Bexit het systeem na de implementatie eigenhandig kunnen beheren;   - tot slot moet er een volwaardige rapportering mogelijk zijn waarbij het AGB Bexit zonder extra kosten zelf rapporten kan opstellen. Alle rapporten moeten ook exporteerbaar zijn naar .csv of .pdf. Rapporten moeten ook automatisch kunnen gegenereerd worden.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* * Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure.Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver dat hij over:- voldoende financiële capaciteit heeft om dergelijke opdrachten uit te voeren;- voldoende verzekerd is tegen beroepsrisico's.Op eenvoudig verzoek van de opdrachtgever dient de inschrijver deze verklaringen te staven.
Eventuele minimumeisen:
1. .

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Er dienen recente referenties bezorgd te worden onderschreven door organisaties waarvoor de inschrijver een ticketingsysteem verzorgt met opgave van de contactgegevens van die organisatie en met vermelding van de startdatum van de samenwerking.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 2 referenties met positieve beoordeling


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-30  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-30
Plaatselijke tijd:   09:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: In toepassing van artikel 2, 6°a en 7°b van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten, zal AGB Bexit Tervuren optreden als aankoopcentrale in die zin dat ze overheidsopdrachten of raamovereenkomsten met betrekking tot werken, diensten plaatst die bestemd zijn voor aanbestedende overheden of aanbestedende entiteiten. Bijlage XX bevat de besturen die interesse hebben getoond in deelname aan deze raamovereenkomst. Na gunning door AGB Bexit Tervuren hebben deze geïnteresseerde besturen de mogelijkheid om al dan niet toe te treden tot de gegunde groepsaankoop zolang de verbintenistermijn niet is verstreken. In geval van niet-toetreding ontstaat er geen recht op schadevergoeding in hoofde van de opdrachtnemer.Enkel geïnteresseerde besturen kunnen toetreden tot de gegunde groepsaankoop.De contractsluiting met de opdrachtnemer, na de gunning van de opdracht door de bestuursorganen van AGB Bexit Tervuren, gebeurt door elk bestuur vermeld in bijlage XX apart, elk voor hun deel.De uitvoering gebeurt tevens door en voor elk van deze besturen (bv. bestelling, facturatie, betaling, …).Rekening houdend met nog lopende contracten, is het mogelijk dat voor bepaalde deelnemende besturen de opdracht later een aanvang zal nemen. De maximale eindduur is ook voor deze besturen 30 april 2027. De opdrachtnemer kan omwille van dit gegeven geen extra vergoeding of schadevergoeding verzoeken.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-28

Vergelijkbare advertenties van BDA