Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : PERSPECTIV archi
Postadres : kerkplein 4, BE- 1930 zaventem
Contactpersoon: isolde verhulst
Tel: +32 23378199
E-mail: isolde@perspectiv.archi
Internetadres(sen): www.perspectiv.archi
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=462425
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sint-Pieters-Leeuw: RESTAURATIEWERKEN SINT-PIETER-EN-PAULUSKERK FASE III (schip en transepten) Referentienummer: architectuurbureau karel breda bvba-P235F3-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45454100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De restauratie van de zijbeuken en transept, de dakbedekking en timmer van het schip van de Sint-Pieter-en-Pauluskerk te Sint-Pieters-Leeuw
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Pieters-Leeuw
II.2.4. Beschrijving
RESTAURATIEWERKEN SINT-PIETER-EN-PAULUSKERK FASE III
II.2.7. Looptijd
200 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-12-05 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-12-05
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: electronischInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
info@perspectiv.archi
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
info@perspectiv.archi
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Hof van Beroep Halle
Zuster Bernardastraat 32, BE- 1500 Halle
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Hof van Beroep Halle - vredegerecht
Zuster Bernardastraat 32, BE- 1500 halle
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
zie bestek
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Hof van Beroep Halle
Zuster Bernardastraat 32, BE- 1500 halle
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-24