Ocmw Van Brussel

Aankoop met onderhoudscontract van elektrische personentilliften.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW van Brussel
Postadres :  Hoogstraat 298 a, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Uitsluitend via het forum geopend bij https://enot.publicprocurement.be
Tel:   +32 25636627
E-mail:   centraledachats@cpasbxl.brussels
Internetadres(sen):   http://cpasbxl.brussels/fr/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=462022


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop met onderhoudscontract van elektrische personentilliften.  
Referentienummer:   CPAS Bruxelles-10879-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  33000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Huidig bijzonder bestek betreft een raamovereenkomst voor de aankoop van elektrische personentilliften “PASSIEF" en "ACTIEF”, evenals diens plaatsing en ingebruikstelling, de nodige opleiding voor de personeelsleden en de nodige technische tussenkomsten (onderhoudsbeurten, wisselstukken, handenarbeid,.) tijdens haar ganse levenscyclus.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Passief personentilliften  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Zie bestek
II.2.4. Beschrijving
Huidig bijzonder bestek betreft een raamovereenkomst voor de aankoop van elektrische personentilliften “PASSIEF", evenals diens plaatsing en ingebruikstelling, de nodige opleiding voor de personeelsleden en de nodige technische tussenkomsten (onderhoudsbeurten, wisselstukken, handenarbeid,.) tijdens haar ganse levenscyclus.  
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Looptijd van de raamovereenkomst: 36 maanden.   De eerste deelopdracht wordt voorzien voor een initiale periode van 12 maanden en mag 2 maal stilzwijgend verlengd worden (art. 57 van de wet van 17 juni 2016). De maximumlooptijd van deze deelopdracht bedraagt bijgevolg 36 maanden. Toch zijn de deelopdrachten van onbepaalde met betrekking tot de reparatie looptijd. Inderdaad, alle herstellingen en wisselstukken voor de volledige levenscyclus van de machine zijn erin inbegrepen.  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Actief personentilliften  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Zie bestek
II.2.4. Beschrijving
Huidig bijzonder bestek betreft een raamovereenkomst voor de aankoop van elektrische personentilliften "ACTIEF”, evenals diens plaatsing en ingebruikstelling, de nodige opleiding voor de personeelsleden en de nodige technische tussenkomsten (onderhoudsbeurten, wisselstukken, handenarbeid,.) tijdens haar ganse levenscyclus.  
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Looptijd van de raamovereenkomst: 36 maanden   De eerste deelopdracht wordt voorzien voor een initiale periode van 12 maanden en mag 2 maal stilzwijgend verlengd worden (art. 57 van de wet van 17 juni 2016). De maximumlooptijd van deze deelopdracht bedraagt bijgevolg 36 maanden. Toch zijn de deelopdrachten van onbepaalde met betrekking tot de reparatie looptijd. Inderdaad, alle herstellingen en wisselstukken voor de volledige levenscyclus van de machine zijn erin inbegrepen.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
De minimaal geëiste totale omzet bedraagt :
Perceel 1: € 82.000,00 /jaar
Perceel 2: € 30.000,00 /jaar

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-16  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   5   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Alle eventuele vragen en antwoorden met betrekking tot deze raamovereenkomst zullen behandeld worden via het forum dat geactiveerd wordt op de site e-notification en bereikbaar via de volgende link:https://enot.publicprocurement.be/changeLanguage.do?language=nl-NL De potentiële inschrijvers hebben de verplichting zich aan te melden op de site om hun vragen te kunnen stellen en de antwoorden te raadplegen op de vragen die door henzelf of door andere potentiële inschrijvers gesteld werden.Ze zullen NIET geïnformeerd worden over ieder nieuw antwoord op een vraag die gesteld werd betreffende deze raamovereenkomst. Ze zullen dus zelf regelmatig het forum moeten raadplegen om op de hoogte te blijven.Door deel te nemen aan de plaatsingsprocedure voor de raamovereenkomst, verklaart de inschrijver dat noch hij, noch de eventuele boven vernoemde entiteiten, zich in een geval van uitsluiting bevinden waarnaar wordt verwezen in artikels 67 tot 69 van de wet van 17 juin 2016.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Een schorsingsberoep kan bij de Raad van State ingediend worden binnen de 15 dagen na de bekendmaking van de aankondiging van opdracht of van de datum van de notificatie van de gunningsbeslissing, uitsluitend volgens een procedure bij uiterst dringende noodzakelijkheid. Een vernietigingsberoep kan bij de Raad van State ingediend worden binnen de 60 dagen na de bekendmaking van de aankondiging van opdracht of na de notificatie van de gunningsbeslissing. Het beroep wordt ingediend met een gedagtekende aanvraag die door u of door een advocaat moet ondertekend worden. De aanvraag moet per aangetekende brief gestuurd worden naar de Eerste Voorzitter van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 in 1040 Brussel, ofwel per elektronische procedure via de site http://eproadmin.raadvst-consetat.be/.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-21

Vergelijkbare advertenties van BDA