Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeentebestuur van Sint-Jans-Molenbeek
Postadres : Graaf van Vlaanderenstraat, 20, BE- 1080 Brussel
Contactpersoon: Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling
Tel: +32 24123777
E-mail: sisaki@molenbeek.irisnet.be
Internetadres(sen): www.molenbeek.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443655
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor werken betreffende het ontwerp, de uitvoering en de exploitatie van een woongebouw met minstens 4 geconventioneerde woningen en een collectieve binnenplaats op het binnenterrein van een huizenblok vanaf een site bestaande uit een huis en een opslagplaats gelegen in de Heyvaertstraat 107-109 te 1080 Sint-Jans-Molenbeek. Referentienummer: Molenbeek-Saint-Jean (3p)-DIDU_HEY0107_001-CDC22.013-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht is een overheidsopdracht voor werken met als voorwerp:
• Het ontwerp en de uitvoering van een bouwwerk, dat hoofdzakelijk bestemd is voor geconventioneerde woningen die toegankelijk zijn voor gezinnen met een gemiddeld of bescheiden inkomen, in ruil voor de verwerving door de opdrachtnemer van de zakelijke rechten op het goed (vaste schijf 1 ‘werken’);
• De exploitatie van het gerealiseerde bouwwerk, dat beantwoordt aan de door de aanbestedende overheid bepaalde vereisten om te voldoen aan het openbaar nut (vaste schijf 2 ‘exploitatie’).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-18
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Gelieve rekening te houden met de laatste versie van het administratief bestek van 18 oktober 2022.