Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Koninklijke Bibliotheek van Belgïe
Postadres : Keizerslaan 4, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Muriel Vankerk
Tel: +32 25195400
E-mail: muriel.vankerk@kbr.be
Internetadres(sen): www.kbr.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=461766
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bestek met betrekking tot diensten van onderhoud van brandblussers, brandkranen en droge leidingen voor rekening van de Koninklijke bibliotheek van België (KBR) Referentienummer: KBR-IDPB-SIPP-2022-01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50413200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Bestek met betrekking tot diensten van onderhoud van brandblussers, brandkranen en droge leidingen voor rekening van de Koninklijke bibliotheek van België (KBR)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: KBR, Gerechtsplein 8/9, 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht betreft het sluiten van een overeenkomst van maximaal 5 jaar voor het jaarlijks onderhoud van de brandblussers, brandkranen en droge leidingen van KBR
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-23 10:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-23
Plaatselijke tijd: 10:15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wettenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Federaal Wetenschapsbeleid
WTC III - Simon Bolivarlaan 30, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 22383471
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Federaal Wetenschapsbeleid
WTC III - Simon Bolivarlaan 30, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 22383471
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-18