Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Gedeeltelijke vervanging en aanpassingen van de HVAC uitrusting van het Atrium gebouw



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres :  Koningsstraat 76, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Carla Gevaert
Tel:   +32 25638635
Fax:   +32 25153281
E-mail:   carla.gevaert@mivb.brussels
Internetadres(sen):   www.stib.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=459588


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Gedeeltelijke vervanging en aanpassingen van de HVAC uitrusting van het Atrium gebouw  
Referentienummer:   MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4837/KB/CG-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45331000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De huidige opdracht betreft de gedeeltelijke vervanging en aanpassingen aan de HVAC installatie van het Atriumgebouw van de MIVB, Koningsstraat, Koloniënstraat. Het gaat om een renovatie in een in gebruik zijnde omgeving met het oog op het garanderen van het comfort van de gebruikers en de duurzame werking van de brandveiligheid gerelateerde uitrustingen van het ventilatiesysteem van het gebouw, een betere energie-efficiëntie alsook de betrouwbare werking van het data center van het gebouw.
Schatting van de opdracht : tussen 4.000.000 en 6.000.000€.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-11


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het formulier voor het UEA werd toegevoegd

Vergelijkbare advertenties van BDA