Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres : Sint Lazarusplein, 2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: Mr. DEDECKER Alain
Tel: +322 2041742
E-mail: adedecker@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=460563
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering, het vervoer en het afladen van elektrische kabels bestemd voor de renovatie en de nieuwe installaties in het metronet van Brussel (fase 2022-2025). Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3179 Câbles-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 31300000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
.
A. De prestaties van huidige aanneming zijn onder andere
.
1. de vervaardiging in de fabriek van de kabels volgens de regels van goede vakmanschap;
2. de proeven op de kabels in de fabriek van de constructeur, volgens de specificaties hernomen in de technische bepalingen van huidig bestek en hun stockeren in een bewaakte plaats tot de dag van levering;
3. het vervoer van de kabels op bobijnen vanaf de fabrieken van de constructeur tot de werven of depots, met inbegrip van het afladen met de kraan;
4. het gratis ter beschikking stellen van de bobijnen door de aannemer. De bobijnen moeten een stevigheid hebben voorzien voor de last en de verhandeling.
5. alhoewel de bobijnen als verloren verpakking beschouwd worden, zal het wegnemen van de lege bobijnen verzekerd worden door en op kosten van de aannemer, volgens de termijn hernomen in de gunningcriteria nr. 4;
6. het leveren van de rapporten van de kabeltesten in de fabriek opgesteld in het Nederlands en in het Frans;
7. het bijhouden van de inventaris van de stock door het opsturen van het dubbel van de zendnota naar de leidend ambtenaar;
8. een lijst zal per post opgesteld worden in gemeenschappelijk overleg met de aangestelde beambte; de programmering te hernemen op deze lijst zal door de leidend ambtenaar gegeven worden bij de aanvang van de overeenkomst. Deze computerlijst wordt opgestuurd naar de leidend ambtenaar elke maand; dit document zal dienst doen als basis voor de vorderingsstaten die dienen opgesteld te worden op een vereenvoudigd document.
.
De hogervermelde prestaties zijn niet beperkend en de aannemer is eraan gehouden om, zonder prijssupplement, de noodzakelijke toebehoren te leveren en te monteren voor de uitvoering van huidige overeenkomst volgens de regels der kunst en overeenkomstig de eisen van de goede vakmanschap opdat deze leveringen perfect zouden beantwoorden aan de algemene en bijzondere voorschriften van de technische voorschriften van huidig bijzonder bestek en opdat het beoogde doel bereikt wordt tijdens de indienststelling van het materieel met de benodigde veiligheid en de gewenste betrouwbaarheid.
.
B. Plaats van levering
.
De levering van het materieel, dat het voorwerp van onderhavige opdracht uitmaakt, wordt gefractioneerd en geschiedt in het depot of op verschillende plaatsen van het metronet van Brussel.
Elk leveringsorder herneemt de lengte, de sectie en het type kabel dat moet geleverd worden en zal de plaats aanduiden waar het materieel moet afgeladen worden.
Dit order kan telefonisch gegeven worden met verplichte bevestiging door telefax of per elektronische post.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zie punt II.2.4)
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van het lopende raamovereenkomst.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie Documenten van het opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-04-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: plateforme @-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-07