Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres : Sint Lazarusplein, 2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: Mr. Alain Dedecker
Tel: +322 2041742
E-mail: adedecker@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=455780
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de werken en de leveringen noodzakelijk voor de vernieuwing van de elektrische laagspanningsschakelborden in de stations van het Brusselse metro- en premetronet. Referentienummer: DITP-DIOV BM i3172 -F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45315600
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De bestaande aanneming heeft als voorwerp de noodzakelijke werken en leveringen voor de vernieuwing van de elektrische borden in de stations van het Brusselse metro- premetronet.
.
Het gaat onder andere over :
− Het vervangen van bestaande elektrische borden door gecompartimenteerde kasten ;
− Het vervangen van kabels komende van het ALSB (stroomopwaart) en van kabels tot de eerste uitrustingen (stroomafwaarts) ;
− De aanpassing van bepaalde laagspanningsinstallaties overeenkomstig de opmerkingen van het controleorganisme in verband met het koninklijk besluit van 04/12/2012 betreffende de minimale veiligheidsvoorschriften voor installaties op de arbeidsplaats
− Het opstellen van een volledig dossier met elektrische plannen van het geheel van elk station.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-29
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-10-03
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-10-10
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.6)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: De inschrijving moet geldig blijven tot
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2023-03-02
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2023-03-09
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-10-03
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-10-10
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Erratum 01