Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Sibelga
Postadres : Werkhuizenkaai 16, BE- 1000 Brussels
Contactpersoon: Patricia Nivard
Tel: +32 22743516
E-mail: patricia.nivard@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=457368
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
SIBELGA - Loodgieterij op de sites van Sibelga Referentienummer: Sibelga-SIB22TW1101-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45330000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Uitvoering van verschillende loodgieterijwerken op de sites en in de gebouwen van de Aanbestedende Overheid.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Uitvoering van verschillende loodgieterijwerken op de sites en in de gebouwen van de Aanbestedende Overheid.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Kan meerdere malen worden verlengd voor een maximale duur van 3 maal 2 jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr. VI.3
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr. VI.3
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 1, Categorie: D16 en D17
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-20 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Nadere inlichtingen vindt u terug in het bijgevoegde document "SIB22TW1101 SD"
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
De Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-15