Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Parkeersagentschap
Postadres : Gasthuisstraat 31, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 25633971
E-mail: pverraes@parking.brussels
Internetadres(sen): https://parking.brussels/nl
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=455235
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
voor levering, installatie, onderhoud en beheer van uitrusting voor de exploitatie van gedeelde parkings namens parking.brussels. Luik "hardware" van de opdrachten voor de creatie van een omgeving en een dienst met als doel het stimuleren en vergemakkelijken van de creatie van parkeerplaatsen die gedeeld worden door particulieren en private en publieke ondernemingen in het Brussels HG Referentienummer: ASR-PB.A22-1641-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 98351100
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
parking.brussels schrijft drie opdrachten uit voor de creatie van een omgeving en een dienst van parking.brussels, gericht op particulieren en bedrijven, met als doel het stimuleren en vergemakkelijken van de creatie van parkeerplaatsen die gedeeld worden door die particulieren en private en publieke ondernemingen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest: een strategisch luik (studie), een luik voor de ontwikkeling van software (webplatform) en een luik voor hardware (uitrusting en beheer).
De opdrachten voorzien in een iteratief proces tussen de luiken strategie, software en hardware, waarbij de luiken "strategie" en "hardware" de ontwikkelingsbehoeften zullen bepalen voor de creatie van een gecentraliseerd "software" platform. Alle opdrachtnemers van de verschillende opdrachten zullen dus moeten samenwerken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-12
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-09-19
Plaatselijke tijd: 12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-09-26
Plaatselijke tijd: 12:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-09-19
Plaatselijke tijd: 12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-09-26
Plaatselijke tijd: 12:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De datum wordt verdaag omdat een wijziging werd aangebracht in het bestek in artikel 2.4.2 in verband met de prijsherziening