Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Parkeersagentschap
Postadres : Gasthuisstraat 31, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 25633971
E-mail: pverraes@parking.brussels
Internetadres(sen): https://parking.brussels/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=457611
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor diensten omvattende offline en hybride marketing Referentienummer: ASR-PB.A22/1687-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 79342000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het Parkeeragentschap van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, in het leven geroepen bij de ordonnantie van 22 januari 2009, is een naamloze vennootschap naar publiek recht (artikel 25 van de ordonnantie van 22 januari 2009 houdende de organisatie van het parkeerbeleid en de oprichting van het Brussels Hoofdstedelijk Parkeeragentschap).
In dit verband wenst het de strategie en de uitvoering van offline of hybride communicatieacties voor haar merken parking.brussels, Cycloparking en Park & Ride (telkens drietalig FR-NL-EN) uit te besteden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht is een overheidsopdracht voor de uitvoering van diensten voor het Parkeeragentschap van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest die de naamsbekendheid moet vergroten en de doelgroepen beter moet bereiken. Gelet op de wens van het Agentschap om de strategie en de uitvoering van offline communicatieacties voor haar merken parking.brussels, Cycloparking en Park & Ride (telkens drietalig FR-NL-EN) uit te besteden, moet de opdrachtnemer in staat zijn om: een geheel nieuwe offline of hybride marketingstrategie te definiëren en uit te schrijven, en vervolgens een marketingmix en jaarplan uit te schrijven en uit te werken, die het geoptimaliseerd gebruik van verschillende kanalen omvat: - Print (promotionele huis-aan-huisbladen, magazines, folders, advertenties) - Direct mailings via de post - Tv- en radioreclame (broadcasting en narrowcasting) - Bioscoop, theater - Bedrijfsfilm, advertorial - Binnen- en buitenreclame, belettering, bestickering, signalisatie - Events (infobeurzen, animatie-events, conferenties, hydride webinars, promoteams) - Promotionele artikelen, merchandising - Evenementendrukwerk - … De aanbestedende overheid kan inhoudelijke input en grafische diensten aanleveren, maar in de meeste gevallen zal de opdrachtnemer zelf de elementen moeten aanleveren en rechtstreeks de contacten met leveranciers en partners aanspreken, de administratieve en budgettaire opvolging van de projecten inbegrepen. Deze overheidsopdracht verzoekt immers een projectbegeleiding van A tot Z. De opdrachtnemer dient hierover dus over de nodige middelen en beeldbank te beschikken. De opdracht dient te worden uitgevoerd volgens de grafische richtlijnen die bepaald worden door het team dat verantwoordelijk is voor de publicaties (dienst Klantenbeheer en Communicatie van parking.brussels) en de huisstijl van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Elk voorstel wordt door parking.brussels goedgekeurd alvorens verder het project uit te werken. Wat betreft de uitvoeringstermijn van de opdracht, moet het projectvoorstel worden afgeleverd uiterlijk 5 werkdagen na overhandiging door de aanbestedende dienst van alle documentatie en informatie die nuttig is voor de opdrachtnemer. Het aantal correctierondes ligt niet vast. De opdrachtnemer mag geen beperkingen opleggen wat betreft het aantal correctierondes die door de aanbestedende overheid worden uitgevoerd. Alle facturen dienen overeen te stemmen met het bedrag van de oorspronkelijk voorgelegde offerte, eventuele vervoerskosten of andere inbegrepen. De prijsofferte moet worden vastgesteld op basis van het uurtarief voor elk van de in het offerteformulier (deel B van dit bestek) vermelde posten.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
3 stilzwijgende verlengingen van één jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-17 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-10-17
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat, 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-08