Sciensano

Raamovereenkomst onderhoud van airco's, koel- en vrieskamers & aankoop, levering en plaatsing van airco's



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Sciensano
Postadres :  Juliette Wytsmanstraat 14, BE- 1050  Brussel
Contactpersoon:  Aankoopdienst
E-mail:   purchasing@sciensano.be
Internetadres(sen):   www.sciensano.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=455729


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst onderhoud van airco's, koel- en vrieskamers & aankoop, levering en plaatsing van airco's  
Referentienummer:   Sciensano-SC-2022-RC001-AIRCO-KOELKAMER-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst onderhoud van airco's, koel- en vrieskamers & aankoop, levering en plaatsing van airco's
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Onderhoud van airco's  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
II.2.4. Beschrijving
zie lastenboek en bijlagen  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Deze opdracht start op de 1ste dag die volgt na het versturen van de definitieve gunningsbrief.   De initiële looptijd van de overeenkomst is 1 jaar, daarna is de overeenkomst verlengbaar voor telkens 1 jaar met een maximum van 3 jaar op voorwaarde dat de samenwerking jaar na jaar een positieve evaluatie kent.   De verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij het instituut uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de lopende opdracht aan de opdrachtnemer schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen.   Indien de opdracht niet wordt verlengd, kan de partij die het opzeggen van het contract moet ondergaan, uit hoofde van deze opzegging geen schadevergoeding eisen. De uitvoering van de opdracht voorzien in onderhavig bestek moet in alle gevallen worden beëindigd binnen de voorziene afgesproken termijn.  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Onderhoud van koel- en vrieskamers  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
II.2.4. Beschrijving
zie lastenboek en bijlagen  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Deze opdracht start op de 1ste dag die volgt na het versturen van de definitieve gunningsbrief.   De initiële looptijd van de overeenkomst is 1 jaar, daarna is de overeenkomst verlengbaar voor telkens 1 jaar met een maximum van 3 jaar op voorwaarde dat de samenwerking jaar na jaar een positieve evaluatie kent.   De verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij het instituut uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de lopende opdracht aan de opdrachtnemer schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen.   Indien de opdracht niet wordt verlengd, kan de partij die het opzeggen van het contract moet ondergaan, uit hoofde van deze opzegging geen schadevergoeding eisen. De uitvoering van de opdracht voorzien in onderhavig bestek moet in alle gevallen worden beëindigd binnen de voorziene afgesproken termijn.  

Lot   3

II.2.1. Benaming
Aankoop, levering en plaatsing van airco's  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
II.2.4. Beschrijving
zie lastenboek en bijlagen  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Deze opdracht start op de 1ste dag die volgt na het versturen van de definitieve gunningsbrief.   De initiële looptijd van de overeenkomst is 1 jaar, daarna is de overeenkomst verlengbaar voor telkens 1 jaar met een maximum van 3 jaar op voorwaarde dat de samenwerking jaar na jaar een positieve evaluatie kent.   De verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij het instituut uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de lopende opdracht aan de opdrachtnemer schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen.   Indien de opdracht niet wordt verlengd, kan de partij die het opzeggen van het contract moet ondergaan, uit hoofde van deze opzegging geen schadevergoeding eisen. De uitvoering van de opdracht voorzien in onderhavig bestek moet in alle gevallen worden beëindigd binnen de voorziene afgesproken termijn.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-20  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-09-20
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van state,  BE  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-18

Vergelijkbare advertenties van BDA