Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Sciensano
Postadres : Juliette Wytsmanstraat 14, BE- 1050 Brussel
Contactpersoon: Aankoopdienst
E-mail: purchasing@sciensano.be
Internetadres(sen): www.sciensano.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=455729
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst onderhoud van airco's, koel- en vrieskamers & aankoop, levering en plaatsing van airco's Referentienummer: Sciensano-SC-2022-RC001-AIRCO-KOELKAMER-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50700000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst onderhoud van airco's, koel- en vrieskamers & aankoop, levering en plaatsing van airco's
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Onderhoud van airco's II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
zie lastenboek en bijlagen
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deze opdracht start op de 1ste dag die volgt na het versturen van de definitieve gunningsbrief. De initiële looptijd van de overeenkomst is 1 jaar, daarna is de overeenkomst verlengbaar voor telkens 1 jaar met een maximum van 3 jaar op voorwaarde dat de samenwerking jaar na jaar een positieve evaluatie kent. De verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij het instituut uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de lopende opdracht aan de opdrachtnemer schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen. Indien de opdracht niet wordt verlengd, kan de partij die het opzeggen van het contract moet ondergaan, uit hoofde van deze opzegging geen schadevergoeding eisen. De uitvoering van de opdracht voorzien in onderhavig bestek moet in alle gevallen worden beëindigd binnen de voorziene afgesproken termijn.
Lot 2II.2.1. Benaming
Onderhoud van koel- en vrieskamers II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
zie lastenboek en bijlagen
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deze opdracht start op de 1ste dag die volgt na het versturen van de definitieve gunningsbrief. De initiële looptijd van de overeenkomst is 1 jaar, daarna is de overeenkomst verlengbaar voor telkens 1 jaar met een maximum van 3 jaar op voorwaarde dat de samenwerking jaar na jaar een positieve evaluatie kent. De verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij het instituut uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de lopende opdracht aan de opdrachtnemer schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen. Indien de opdracht niet wordt verlengd, kan de partij die het opzeggen van het contract moet ondergaan, uit hoofde van deze opzegging geen schadevergoeding eisen. De uitvoering van de opdracht voorzien in onderhavig bestek moet in alle gevallen worden beëindigd binnen de voorziene afgesproken termijn.
Lot 3II.2.1. Benaming
Aankoop, levering en plaatsing van airco's II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
zie lastenboek en bijlagen
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deze opdracht start op de 1ste dag die volgt na het versturen van de definitieve gunningsbrief. De initiële looptijd van de overeenkomst is 1 jaar, daarna is de overeenkomst verlengbaar voor telkens 1 jaar met een maximum van 3 jaar op voorwaarde dat de samenwerking jaar na jaar een positieve evaluatie kent. De verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij het instituut uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de lopende opdracht aan de opdrachtnemer schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen. Indien de opdracht niet wordt verlengd, kan de partij die het opzeggen van het contract moet ondergaan, uit hoofde van deze opzegging geen schadevergoeding eisen. De uitvoering van de opdracht voorzien in onderhavig bestek moet in alle gevallen worden beëindigd binnen de voorziene afgesproken termijn.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-20 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-20
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van state, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-18