Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Raamovereenkomst voor de studie, de levering, het aanbrengen en het plaatsen van wegmarkeringen en verticale signalisatie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres :  Koningsstraat 76, BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 25155882
E-mail:   vinciane.decoen@stib-mivb.be
Internetadres(sen):   www.stib.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=447792


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de studie, de levering, het aanbrengen en het plaatsen van wegmarkeringen en verticale signalisatie  
Referentienummer:   MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4806/DC/VDC-F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233221
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht behelst de studies, prestaties, dienstverlening, levering en plaatsing met betrekking tot de verkeerssignalisatie, en meer bepaald het aanbrengen van wegmarkeringen en de plaatsing van verticale
signalisatie, binnen de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en eventueel aangrenzende gemeenten, alsook de beveiliging van voetgangersovergangen op de eigen bedding Bus / Tram en markering in het algemeen.
De opdracht wordt afgesloten met één onderneming.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-28


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-06-30
Plaatselijke tijd:   19:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-07-25
Plaatselijke tijd:   19:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Beste,
We hebben een wijziging aangebracht in de categorie die voor de accreditatie wordt gevraagd. Hier zijn de specificaties met de kleine correctie.
Onze verontschuldigingen

Vergelijkbare advertenties van BDA