Cpas De Courcelles

Uitnodiging tot indienen offerte - Accord-cadre quincaillerie pour la Commune et le CPAS de Courcelles - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  CPAS de Courcelles
Postadres :  Rue Baudouin 1er, 119, BE- 6180  Courcelles
Contactpersoon:  Mevrouw Laetitia DELFOSSE
Tel:   +32 71469224
Fax:   +32 71469519
E-mail:   service.juridique@cpascourcelles.eu
Internetadres(sen):   www.cpascourcelles.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Accord-cadre quincaillerie pour la Commune et le CPAS de Courcelles - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2022/04
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44316000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Lot 1 “Machines et accessoires”
Ce lot comprend les machines pour professionnels et leurs accessoires, l’outillage manuel professionnel et l’équipement professionnel.
Lot 2 “Autres articles de quincaillerie”
Ce lot comprend les articles pouvant être rangés dans les catégories suivantes : Fixation et chimie, technique de la porte, quincaillerie générale.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Machines et accessoires  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE32B
Voornaamste plaats van uitvoering:   Centre Spartacus Huart, Rue Baudouin 1er, 121 te 6180 Courcelles / Chantier communal, Square Allende te 6180 Courcelles / CISP "Emploi et Moi", Baudouin Ier, 70 te 61.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Autres articles de quincaillerie  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE32B
Voornaamste plaats van uitvoering:   Centre Spartacus Huart, Rue Baudouin 1er, 121 te 6180 Courcelles / Chantier communal, Square Allende te 6180 Courcelles / CISP "Emploi et Moi", Baudouin Ier, 70 te 61.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Par le seul fait de participer à la procédure de passation du marché, le soumissionnaire atteste qu’il ne se trouve pas dans un des cas d’exclusion visés aux articles 67 à 69 de la loi du 17 juin 2016 relative aux marchés publics.* En application de l'article 62 §2 de l'arrêté royal du 18 avril 2017, le soumissionnaire belge n'est pas obligé d'ajouter une attestation ONSS à son offre. Le pouvoir adjudicateur se renseignera lui-même.* En application de l'art. 63 §2 de l'AR du 18 avril 2017, le soumissionnaire belge n'est pas obligé d'ajouter une attestation dont il résulte qu'il est en règle par rapport à ses obligations fiscales. Le pouvoir adjudicateur se renseignera lui-même.Les soumissionnaires sont dispensés de produire l'attestation de non faillite (Greffe du Tribunal). La vérification de la situation en sera faite par le Pouvoir adjudicateur via l'application TELEMARC qui lui donne accès sécurisé aux bases de données fédérales.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Une liste des principales fournitures effectuées au cours des trois dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public.2. Enkel voor perceel 2: Une liste des principales fournitures effectuées au cours des trois dernières années, indiquant le montant, la date et le destinataire public.

Eventuele minimumeisen:
1. Une liste de 2 marchés ou contrats de fournitures exécutés au cours des trois dernières années au maximum, chacune pour un montant annuel de 10.000,00 EUR HTVA pour un pouvoir public.
2. Une liste de 2 marchés ou contrats de fournitures exécutés au cours des trois dernières années au maximum, chacune pour un montant annuel de 28.000,00 EUR HTVA pour un pouvoir public.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-28  12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-10-26


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Conseil d'Etat
Rue de la Science, 33,  BE- 1040  Bruxelles (Etterbeek)
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@conseildetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-10

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