Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres : Sint Lazarusplein, 2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: Mvr HAC Kosal Tevie
Tel: +322 2042152
E-mail: kthac@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://mobilite-mobiliteit.brussels
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=447973
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor leveren en plaatsen de vuilnisbakken in diverse metrostations van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3132 Poubelles-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45300000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het onderhavig bijzonder bestek nr I3132 beheert de leveringen, diensten en werken betreffende de plaatsen vuilnisbakken in verschillende stations van het metros, te weten:
- Deze werken omvatten alle leveringen, diensten en werken die in dit bijzonder bestek in hun beginselen zijn omschreven en die zijn gespecificeerd in het beschrijvend en samenvattend overzicht van de hoeveelheden van genoemd document, alsmede in elk ander contractueel document, alle leveringen en arbeidskrachten voor de zorgvuldige aanpassing van de oude verouderde afwerkingsmaterialen en van de elementen van de vuilnisbak;
- Het maken, leveren en plaatsen van de nieuwe vuilnisbakken
- Alle aanpassingswerken aan de bestaande afwerking
- Alle leveringen en weken voor het egaliseren van de rok evenals de eventuele oppervlakkige herstelling ervan.;
- Alle leveringen en werken voor het plaatsen van nieuwe keramische tegels;
- Het afvoeren van alle mogelijke werfafval buiten het openbaar domein;
- Het ontwikkeling van een voet voor de vuilnisbakken van het centrale dok
- Het leveren van een prototype ter goedkeuring van de door de onderneming geleverde kwaliteit voorafgaand aan de massaproductie
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.1.4)
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien Documenten van het opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-11 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-12-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-07-11
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Platform @-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-10