Wit-gele Kruis Van Vlaanderen Vzw

Raamovereenkomst voor het leveren van kantoormaterialen en papier



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Wit-Gele Kruis van Vlaanderen VZW
Postadres :  Frontispiesstraat 8 bus 1.2, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Mevrouw Chantal Thijs
Tel:   +32 27393534
E-mail:   chantal.thijs@vlaanderen.wgk.be
Internetadres(sen):   www.witgelekruis.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van kantoormaterialen en papier  
Referentienummer:   EP/2022/031
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30192000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Raamovereenkomst voor het leveren van kantoormaterialen en papier.
Toelichting: Het betreft een raamovereenkomst voor de aankoop van kantoormateriaal en papierbenodigdheden voor het Wit-Gele Kruis.
Perceel 1: kantoorartikelen en aanverwante producten
Perceel 2: papierwaren en aanverwante producten
Leveringsplaats: diverse locaties
De aanbestedende overheid ziet er op toe dat deze opdracht wordt uitgevoerd met inachtname van de anti-discriminatiewetgeving.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
kantoorartikelen en aanverwante producten  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
papierwaren en aanverwante producten  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure.Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de omzet van het activiteitendomein dat het voorwerp is van de opdracht in de loop van de drie laatste beschikbare boekjaren in functie van de creatiedatum of de datum voor het begin van de activiteiten van de inschrijver voor zover de informatie over deze omzetcijfers beschikbaar is.2. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver dat hij geen negatief eigen vermogen heeft
Eventuele minimumeisen:
1. Een gerealiseerde omzet van het activiteitendomein dat het voorwerp van de opdracht is en minstens
perceel 1: EUR 200.000 per jaar bedraagt
Perceel 2: EUR 50.000 per jaar bedraagt
2. /

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van vergelijkbare diensten die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De opdrachtnemer beschikt over een operationeel online bestelplatform bij het indienen van de offerte.3. Een geldig ISO 9001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. De opdrachtnemer beschikt over een Nederlandstalige Customer care service en Account Manager

Eventuele minimumeisen:
1. De referentielijst bevat minstens 3 referenties waarbij de opdrachtnemer kantoormateriaal levert op tenminste 10 verschillende locaties (verschillende leveradressen).
2. De opdrachtnemer kan aantonen te beschikken over een operationeel online-bestelplatform, waarmee de deelnemende Wit-Gele Kruisentiteiten de producten uit de raamovereenkomst met zijn specifieke prijzen, te raadplegen en/of te bestellen.
3. Een attest of bewijsmateriaal voorleggen
4. Een geldig bewijs voorleggen


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-24  08:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-12-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-24
Plaatselijke tijd:   08:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-20

Vergelijkbare advertenties van BDA