Iris Ziekenhuizen Zuid

Opdrachten voor werken met als voorwerp gedeeltelijke renovatie van de geriatrische afdeling (F11)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Iris Ziekenhuizen Zuid
Postadres :  Baron Lambertstraat 38, BE- 1040  Brussel
Contactpersoon:  Mevrouw Houda Chahboun
Tel:   +32 27398473
Fax:   +32 27398557
E-mail:   hchahboun@his-izz.be
Internetadres(sen):   https://www.his-izz.be/nl/iris-ziekenhuisen-zuid-/praktische-info-+-contact/etterbeek-baron-lambert_2  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opdrachten voor werken met als voorwerp gedeeltelijke renovatie van de geriatrische afdeling (F11)  
Referentienummer:   N° 0078_IT_JB_Rénovatie F
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is om de gedeeltelijke renovatie van de geriatrische afdeling (F11) van het J. Bracopsziekenhuis, en omvat in hoofdzaak de volgende werken in 2 afzonderlijke loten:
Lot I - Afwerkingswerkzaamheden en sanitaire installaties, omvattende:
- Werfinstallatie en werflogistiek,
- Voorbereidende en sloopwerkzaamheden,
- Muren en scheidingswanden,
- Plafonds,
- Vloeren,
- Binnen schrijnwerk,
- Vast meubilair,
- Afwerkingen (schilderen),
- Sanitaire installaties,
- Verwarming en verluchting installaties.
Lot II – Werken van elektrische installaties en installatie van bedverbanden, omvattende:
- Werfinstallatie en werflogistiek,
- Voorbereidende en sloopwerkzaamheden,
- Elektrische installaties,
- Bedverbanden.
Alle uit te voeren werkzaamheden bevinden zich op niveau +1 van vleugel F, binnen de bestaande geriatrische dienst.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Lot I - Afwerkingswerkzaamheden en sanitaire installaties  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Joseph Bracops Campus (JB), rue Docteur Huet, 79 te 1070 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Afwerkingswerkzaamheden en sanitaire installaties, omvattende:   - Werfinstallatie en werflogistiek,   - Voorbereidende en sloopwerkzaamheden,   - Muren en scheidingswanden,   - Plafonds,   - Vloeren,   - Binnen schrijnwerk,   - Vast meubilair,   - Afwerkingen (schilderen),   - Sanitaire installaties,   - Verwarming en verluchting installaties.  
II.2.7. Looptijd
120   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Lot II – Werken van elektrische installaties en installatie van bedverbanden, omvattende:  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Joseph Bracops Campus (JB), rue Docteur Huet, 79 te 1070 Brussel
II.2.4. Beschrijving
- Werfinstallatie en werflogistiek,   - Voorbereidende en sloopwerkzaamheden,   - Elektrische installaties,   - Bedverbanden.  
II.2.7. Looptijd
120   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met de voornaamste uitvoeringen van de afgelopen vijf jaar, met vermelding van bedrag, datum en van de openbare of private bestemmeling

Eventuele minimumeisen:
1. De aannemer dient de bekwaamheid voor de uitvoering van deze opdracht te bewijzen door minstens één en maximaal drie referenties voor te leggen die, globaal gezien, aantonen dat hij de afgelopen 5 jaar na de publicatie van deze aankondiging, een volledige bouw- of renovatieopdracht heeft uitgevoerd, of elke andere soortgelijke opdracht aan het voorwerp van de opdracht, die aan volgende eigenschappen beantwoordt:
 uitgevoerd voor rekening van één of verscheidene aan de wetgeving betreffende de overheidsopdrachten onderworpen instanties;
 betrekking hebben gehad op een renovatie project voor een totaalbedrag van de werken exclusief BTW groter of gelijk aan:
• lot 01: 350.000,00 euro (excl. BTW);
• lot 02: 200.000 euro (excl. BTW)
 Uitgevoerd in een gebouw dat bestemd is voor ziekenhuisomgevingen.
De inschrijver zal zijn bekwaamheid staven aan de hand van maximaal drie referenties voor alle hiervoor en hierna genoemde criteria. Met eventuele bijkomende referenties wordt geen rekening gehouden.
De ontvankelijkheid van de referenties is onderworpen aan de presentatie van volgende inlichtingen en/of documenten. Per voorgelegde referentie:
 een attest van goede uitvoering, opgemaakt op naam van de aannemer, ondertekend door de bouwheer, en afgeleverd na de datum van de voorlopige oplevering der werken en met vermelding van de datum van de voorlopige oplevering der werken die moet zijn toegestaan na de (= publicatiedatum van de aankondiging – 5 jaar) en vóór de datum van de ontvangst van de offertes;
 De aard van de werken:
 Het totaalbedrag van de werken exclusief BTW
 De naam van de bouwheer;
De inschrijver voegt er alle door hem gekozen documenten aan toe: plannen, fotoreportages, schetsen, details, enz., bij voorkeur op maximaal 3 pagina's per referentie; er wordt geen rekening genomen met eventuele bijkomende pagina's. De aanbestedende overheid houdt rekening met de 3 eerste pagina's, in functie van de presentatievolgorde in het offertedossier.
Deze documenten en gegevens zijn een voorwaarde voor de ontvankelijkheid van de offerte. De inschrijvers moeten alle gevraagde gegevens meedelen om toegang te kunnen hebben tot de overheidsopdracht.
Vereiste erkenning: - Lot 01: Categorie D - Klasse 3
- Lot 02: Categorie P1 - Klasse 2

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-06-22  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-12-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-06-22
Plaatselijke tijd:   09:00
Adres:   E-tendering

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 25/05/2022 om 14.30De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-12

Vergelijkbare advertenties van BDA