Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : iriscare
Postadres : Belliardstraat 71 bus 2, BE- 1040 brussel
Tel: +32 024356482
E-mail: jacqueline.yang@iriscare.brussels
Internetadres(sen): http://www.iriscare.brussels/fr/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=443452
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor de aanstelling van een studiebureau voor de opmaak van interieurplannen voor de kantoorruimten en vergaderzalen van het gebouw in de Belliardstraat 71, bus 2 te 1040 Brussel en de uitvoering van de bijbehorende werkzaamheden voor rekening van Iriscare en de Diensten van het Verenigd College (DVC) Referentienummer: IRISCARE-FACILITY/2022/03/IRISCARE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van voorliggende opdracht betreft:
- als vast gedeelte: de opmaak van een interieurplan en bijhorend een gebudgetteerd uitvoeringsdossier voor de optimalisatie van de werkomgeving op de verdiepingen 1, 2, 3 (excl. de kantoorruimte van het ORINT), 4, 5, 6, 7 en de cafetaria op het gelijkvloers;
- als voorwaardelijke gedeelten: de concrete uitvoering van de in het plan en dossier voorziene werkzaamheden aan de werkomgeving.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-02
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er is een erratum op het bestek gepubliceerd om de data voor bezoeken ter plaatse uit te breiden tot tussen 25 april 2022 en 20 mei 2022 (en niet 25 april 2022 en 6 mei 2022).
Het vaste gedeelte moet uiterlijk op 30 november 2022 worden geleverd in plaats van uiterlijk op 31 oktober 2022.
Wijzigingen zijn groen gemarkeerd in het bestek.