Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : GAN - Technische Dienst
Postadres : de Broquevillelaan 12 , BE- 1150 Brussel
E-mail: PurchasingLogistics_E-Notif@arp-gan.be
Internetadres(sen): www.arp-gan.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440746
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP HET ONDERHOUDEN EN HERSTELLEN VAN SECTIONAALPOORTEN, SLAGBOMEN EN TOEGANGSPOORTEN Referentienummer: ST (ARP)-21-2086-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50700000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht heeft als voorwerp het onderhouden en herstellen van sectionaalpoorten, slagbomen en toegangspoorten op de verschillende sites van het Agentschap.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft als voorwerp het onderhouden en herstellen van sectionaalpoorten, slagbomen en toegangspoorten op de verschillende sites van het Agentschap
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht heeft een looptijd van 2 jaar vanaf de gunningsdatum. De opdracht wordt tweemaal verlengd voor een periode van 1 jaar, behoudens opzegging door één van de partijen via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste 4 maanden voor het einde van de looptijd van 4 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1° Een jaarlijkse algemene bedrijfsomzet van ten minste € 200.000 excl. btw over de laatste drie beschikbare boekjaren afhankelijk van de oprichtingsdatum van de onderneming of de aanvang van de activiteiten van de ondernemer, voor zover informatie over deze omzetcijfers beschikbaar is;2° De inschrijving op een verzekering tegen beroepsrisico's, met inbegrip van de verplichte "arbeidsongevallenverzekering" en de "wettelijke aansprakelijkheidsverzekering", voor een minimumbedrag van € 100.000,00
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1° Een lijst met de 3 belangrijkste gelijkaardige diensten voor een minimumbedrag van € 10.000,00 excl. btw per jaar uitgevoerd tijdens de laatste drie jaren (2019, 2020 en 2021), met opgave van het bedrag, de datum en de publieke of private bestemmeling
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-04-27 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-04-27
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-21