Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : visit.brussels
Postadres : 2-4 Koningsstraat, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Aurélie Josis
Tel: +32 5480463
E-mail: a.josis@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/en
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440645
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
BESTEK MET BETREKKING TOT HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE LEVERING VAN ELEKTRONISCHE MAALTIJDCHEQUES, CADEAUCHEQUES EN ECOCHEQUES AAN HET PERSONEEL VAN VISIT.BRUSSELS Referentienummer: visit.brussels-2021-VB-AC-HOR-TITRECHEQUESECO-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 22440000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de eruit voortvloeiende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die de levering van elektronische maaltijdcheques, cadeaucheques en ecocheques aan het personeel van visit.brussels tot voorwerp hebben.
Het betreft dus een opdracht voor aanneming van leveringen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
400000.00 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de eruit voortvloeiende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die de levering van elektronische maaltijdcheques, cadeaucheques en ecocheques aan het personeel van visit.brussels tot voorwerp hebben. Het betreft dus een opdracht voor aanneming van leveringen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2021/S 228-599783
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2022-03-03
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Edenred Belgium NV, BE Oudergem
NUTS-code: BE1
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel
Vierarmenstraat 13, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 25086111
Fax: +32 25086277
Internetadres(sen): http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-21