Visit.brussels

BESTEK MET BETREKKING TOT HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE LEVERING VAN ELEKTRONISCHE MAALTIJDCHEQUES, CADEAUCHEQUES EN ECOCHEQUES AAN HET PERSONEEL VAN VISIT.BRUSSELS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  visit.brussels
Postadres :  2-4 Koningsstraat, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Aurélie Josis
Tel:   +32 5480463
E-mail:   a.josis@visit.brussels
Internetadres(sen):   https://visit.brussels/en  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440645


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BESTEK MET BETREKKING TOT HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE LEVERING VAN ELEKTRONISCHE MAALTIJDCHEQUES, CADEAUCHEQUES EN ECOCHEQUES AAN HET PERSONEEL VAN VISIT.BRUSSELS  
Referentienummer:   visit.brussels-2021-VB-AC-HOR-TITRECHEQUESECO-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  22440000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de eruit voortvloeiende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die de levering van elektronische maaltijdcheques, cadeaucheques en ecocheques aan het personeel van visit.brussels tot voorwerp hebben.
Het betreft dus een opdracht voor aanneming van leveringen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
400000.00  EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
II.2.4. Beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de eruit voortvloeiende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die de levering van elektronische maaltijdcheques, cadeaucheques en ecocheques aan het personeel van visit.brussels tot voorwerp hebben.   Het betreft dus een opdracht voor aanneming van leveringen.  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2021/S 228-599783

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2022-03-03

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers:   NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   Edenred Belgium NV, BE  Oudergem
NUTS-code:   BE1
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   NEE

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel
Vierarmenstraat 13,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 25086111
Fax:   +32 25086277
Internetadres(sen):   http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-03-21

Vergelijkbare advertenties van BDA