Hulpverleningszone Centrum

Aankoop en leveren van een blusrobot en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Hulpverleningszone Centrum
Postadres :  Roggestraat 70, BE- 9000  Gent
Contactpersoon:  Paul Stevens
Tel:   +32 92688843
E-mail:   paul.stevens@brandweerzonecentrum.be
Internetadres(sen):   www.brandweerzonecentrum.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=433735


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop en leveren van een blusrobot en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud  
Referentienummer:   Brandweerzone Centrum-900-2021-56-02-F03_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  35111000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De uit te voeren levering betreft: het voorzien van een nieuw raamcontract voor het leveren van een blusrobot en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud, voor een duur van 4 jaar.
Deze opdracht omvat één perceel.
Het is de bedoeling van de Hulpverleningszone Centrum om met één leverancier een raamovereenkomst te sluiten voor het aankopen en leveren van een blusrobot (vermoedelijke hoeveelheid 2) en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud, aan Hulpverleningszone Centrum gedurende een periode van 4 jaar.
Alle voorwaarden waaronder de raamcontractant de opdrachten zal uitvoeren, zoals leveringstermijnen, wijze van oplevering, boetes, betaling en dergelijke, zijn vastgelegd in de raamovereenkomst.
Na het sluiten van een raamovereenkomst kunnen nadere opdrachten geplaatst worden onder de toepassing van de voorwaarden die zijn vastgelegd in de raamovereenkomst.
Hulpverleningszone Centrum treedt op als aankoopcentrale in de zin van de Wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten.
Hulpverleningszone Centrum treedt op als aankoopcentrale voor volgende entiteiten, die potentiële afnemers zijn van onderhavige opdracht van leveringen:
• Hulpverleningszone Antwerpen – vermoedelijke hoeveelheid: 1
• Hulpverleningszone Brussel – vermoedelijke hoeveelheid: 1
• Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen – vermoedelijke hoeveelheid: 1
• Hulpverleningszone Zuid- West Limburg – vermoedelijke hoeveelheid: 1
In voorkomend geval, worden de bestellingen rechtstreeks door deze afnemer bij de leveranciers geplaatst.
Deze bestellingen zijn enkel mogelijk mits een voorafgaandelijke schriftelijke of elektronische goedkeuring van Hulpverleningszone Centrum.
Daarnaast moet de leverancier de leidende ambtenaar van Hulpverleningszone Centrum schriftelijk of elektronisch op de hoogte brengen van alle bestellingen op dit contract door andere afnemers / besturen en bezorgt deze hem een kopie van alle besteldocumenten.
Eens de andere afnemer een bestelling heeft geplaatst, dan staat ook deze afnemer zelf in voor leiding en het toezicht op de opdracht en de algemene opvolging van de bestelling en verdere toepassing van het bestek en de algemene uitvoeringsregels.
Ook de (op)levering en facturatie verloopt rechtstreeks naar de andere afnemer. De nodige gegevens zullen ten gepasten tijde aan de leverancier worden overgemaakt.
Hulpverleningszone Centrum is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de inhoud en afhandeling van de bestellingen van de andere afnemers.
De leverancier engageert zich eveneens om de andere deelnemers van de opdracht van de voorwaarden en de bepalingen van deze opdracht te laten genieten.
De opdracht wordt verder omschreven onder punt IV Technische Bepalingen.
Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de leverancier geen exclusiviteitsrecht. Hulpverleningszone Centrum of de potentiële afnemers kunnen gedurende de geldigheidsduur van de contractprestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door andere leveranciers. De leverancier kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding.
De opdracht wordt verder omschreven onder punt IV Technische Bepalingen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
125317.50  EUR

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Hulpverleningszone Centrum Roggestraat 709000 GENT
II.2.4. Beschrijving
De uit te voeren levering betreft: het voorzien van een nieuw raamcontract voor het leveren van een blusrobot en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud, voor een duur van 4 jaar.   Deze opdracht omvat één perceel.   Het is de bedoeling van de Hulpverleningszone Centrum om met één leverancier een raamovereenkomst te sluiten voor het aankopen en leveren van een blusrobot (vermoedelijke hoeveelheid 2) en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud, aan Hulpverleningszone Centrum gedurende een periode van 4 jaar.   Alle voorwaarden waaronder de raamcontractant de opdrachten zal uitvoeren, zoals leveringstermijnen, wijze van oplevering, boetes, betaling en dergelijke, zijn vastgelegd in de raamovereenkomst.   Na het sluiten van een raamovereenkomst kunnen nadere opdrachten geplaatst worden onder de toepassing van de voorwaarden die zijn vastgelegd in de raamovereenkomst.   Hulpverleningszone Centrum treedt op als aankoopcentrale in de zin van de Wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten.   Hulpverleningszone Centrum treedt op als aankoopcentrale voor volgende entiteiten, die potentiële afnemers zijn van onderhavige opdracht van leveringen:   • Hulpverleningszone Antwerpen – vermoedelijke hoeveelheid: 1   • Hulpverleningszone Brussel – vermoedelijke hoeveelheid: 1   • Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen – vermoedelijke hoeveelheid: 1   • Hulpverleningszone Zuid- West Limburg – vermoedelijke hoeveelheid: 1   In voorkomend geval, worden de bestellingen rechtstreeks door deze afnemer bij de leveranciers geplaatst.   Deze bestellingen zijn enkel mogelijk mits een voorafgaandelijke schriftelijke of elektronische goedkeuring van Hulpverleningszone Centrum.   Daarnaast moet de leverancier de leidende ambtenaar van Hulpverleningszone Centrum schriftelijk of elektronisch op de hoogte brengen van alle bestellingen op dit contract door andere afnemers / besturen en bezorgt deze hem een kopie van alle besteldocumenten.   Eens de andere afnemer een bestelling heeft geplaatst, dan staat ook deze afnemer zelf in voor leiding en het toezicht op de opdracht en de algemene opvolging van de bestelling en verdere toepassing van het bestek en de algemene uitvoeringsregels.   Ook de (op)levering en facturatie verloopt rechtstreeks naar de andere afnemer. De nodige gegevens zullen ten gepasten tijde aan de leverancier worden overgemaakt.   Hulpverleningszone Centrum is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de inhoud en afhandeling van de bestellingen van de andere afnemers.   De leverancier engageert zich eveneens om de andere deelnemers van de opdracht van de voorwaarden en de bepalingen van deze opdracht te laten genieten.   De opdracht wordt verder omschreven onder punt IV Technische Bepalingen.   Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de leverancier geen exclusiviteitsrecht. Hulpverleningszone Centrum of de potentiële afnemers kunnen gedurende de geldigheidsduur van de contractprestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door andere leveranciers. De leverancier kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding.   De opdracht wordt verder omschreven onder punt IV Technische Bepalingen.  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2021/S 184-478304

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1:  BLUSROBOT

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2021-12-23

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers:   NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming:   garage dias en zonen
Nationaal identificatienummer:   0466.070.449
Postadres:   Bettestraat 6, BE- 9190  Stekene
Tel:   +03 7797090
E-mail:   renaat.de.smet@dias-firetrucks.be
NUTS-code:   BE236
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf:   JA

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-01-11

Vergelijkbare advertenties van BDA