Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: FSMA
Postadres: Congresstraat, 12-14,BE-1000 BRUSSEL
Contactpersoon: Mevrouw Sofie De Cooman
Tel: +32 22205215
E-mail: sofie.decooman@fsma.be
Internetadres(sen): www.fsma.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Vervanging van het gebouwenbeheersysteem en onderhoudscontract Referentienummer: 2021/062
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: FSMA, Congresstraat, 12-14 te 1000 BRUSSEL
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze werken: Vervanging van het gebouwenbeheersysteem en onderhoudscontract. Plaats van de werken: FSMA, Congresstraat 12-14-16 te 1000 BRUSSEL. Looptijd van de opdracht: De opdracht heeft een initiële looptijd van 6 jaar, te rekenen vanaf de definitieve gunningsbeslissing (installatie + onderhoudscontract).
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. De inschrijver dient een uittreksel uit het strafregister in.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - De inschrijver voegt een verklaring toe van zijn totale omzet over ten hoogste de laatste twee beschikbare boekjaren (afhankelijk van de oprichtingsdatum of de datum waarop de kandidaat of inschrijver met zijn activiteit is begonnen), als deze omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimumeis: de minimum jaaromzet bedraagt EUR 1.500.000
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - Referenties De inschrijver dient een lijst in van de voornaamste gelijkaardige werkzaamheden die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimumeis: minimaal 5 referenties met een omzet van minimaal EUR 500.000.
Vereiste erkenning: S4 (Uitrustingen voor informatieverwerking en procesregeling), klasse 4 of
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), klasse 4 of
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), klasse 4 of
P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), klasse 3 of
P3 (Installaties van bovengrondse elektriciteitsleidingen), klasse 3 of
S1 (Openbare telefoon- en telegraafuitrustingen en databeheer), klasse 3 of
T3 (Koelinstallaties), klasse 4
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
OnderaannemingIndien de kandidaat voornemens is een beroep te doen op onderaannemers, vermeldt hij in zijn aanvraag van deelneming, welk deel van de overeenkomst hij voornemens is uit te besteden en op welke onderaannemers hij een beroep doet. Conform artikel 78, lid 3 van de Wet van 17 juni 2016 inzake Overheidsopdrachten, is het uitbesteden aan een andere onderneming niet toegestaan wat betreft het aansluiten en programmeren van het gebouwenbeheersysteem, gezien de specificiteit van de installatie en het hieruit voortvloeiende onderhoudscontract na de garantieperiode.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Niet-openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-14 11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-02-02
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-01