Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Jette
Postadres: Wemmelsesteenweg, 100,BE-1090 Jette
Contactpersoon: De heer Sébastien Jade
Tel: +32 24223161
Fax: +32 24223169
E-mail: amt-amw@jette.irisnet.be
Internetadres(sen): www.jette.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - School Van Asbroeck - Renovatie van de santitaires - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2021-1157
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45223220
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Afbraak - ruwbouw - afwerking (behalve schilderwerk) - technisch II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeenteschool Van Asbroeck, Wilgstraat 1 te 1090 Jette
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Schilderwerken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeenteschool Van Asbroeck, Wilgstraat 1 te 1090 Jette
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
10 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 2: Lijst van schilderwerken van de laatste 3 jaren2. Enkel voor perceel 1: Uitvoeringsplanning
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 uitgevoerde schilderopdrachten voor een bedrag van EUR 15.000,00 incl. BTW.
2. Een realistisch tijdschema voor de uitvoering van de werkzaamheden voorstellen, met vermelding van het aantal personeelsleden en hun kwalificaties, en rekening houdend met de integratie van de
3 werkzones, te weten zone 1: toiletten op de begane grond; zone 2: ziekenboeg en sanitair op de begane grond; zone 3: toiletten op de eerste en tweede verdieping, die duidelijk in de gedetailleerde planning moeten zijn opgenomen en gelijktijdig moeten worden uitgevoerd.
Vereiste erkenning: PERCEEL 1: D (Bouwwerken), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-20
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Administratief contentieux
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Etterbeek
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-29