Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit, Directie Projecten Wegen
Postadres: Sint-Lazarusplein 2,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: Ir Eric Monami-Michaux, Directeur-Diensthoofd
E-mail: emonami@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=425442
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit, Directie Projecten Wegen
Postadres: Sint-Lazarusplein 2,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: Ir Nordine Mossati
Tel: +32 22041201
E-mail: nmossati@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Kerkhof van Jette: uitvoeringswerken wegen Referentienummer: DAA-BMB/DPV-DPW/V21.014-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233140
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht van werken betreft :
Dit bestek heeft voornamelijk betrekking op de afbraak- en herinrichtingswerken aan de trottoirs, de parkeerzones, het fietspad en de tramperrons overeenkomstig de bij dit bestek gevoegde plannen (plan P0639_DPU06A). De door het bestek beoogde werken zijn een aanvulling op de door de MIVB uitgevoerde herinrichtingswerken aan de rijweg en de tramsporen.
De MIVB leidt de coördinatie van de bouwplaats voor de herinrichting van de isesteenweg. De fasering van de werken is zodanig gepland dat de werken aan de tramsporen (en de rijweg) evenals de werken van de verzoekers uitgevoerd worden vóór de door dit bestek beoogde werken.
De circulatie van tramlijn 19 wordt tussen januari 2022 en juni 2024 volledig onderbroken, dus theoretisch gedurende de hele duur van de werken.
De omloop van tramlijn 51 wordt tussen april 2022 en december 2022 volledig onderbrokn.
De omloop van tramlijn 62 wordt tussen juli 2022 en december 2022 volledig onderbroken.
De omloop van tramlijn 93 wordt tussen juli 2022 en december 2022 volledig onderbroken.
Het autoverkeer zal gedeeltelijk mogelijk blijven in één rijrichting.
De werken betreffende dit bestek zullen wegvak per wegvak uitgevoerd worden, meteen na de werken van de verzoekers en de MIVB. Voor de werken zal de bouwplaats in zes wegvakken onderverdeeld worden.
De inschrijver moet rekening houden met de mogelijke onderbreking van zijn interventie tussen de verschillende wegvakken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Zie bestek
II.2.7. Looptijd
28 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De ondernemer moet voldoen aan de volgende voorwaarden, gestaafd door de volgende bij de offerte gevoegde documenten:- hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van categorie C en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 7 volgens de raming van de aanbestedende overheid);- hetzij het bewijs van een gelijkwaardige erkenning voortvloeiend uit zijn inschrijving op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Gemeenschappen alsook uit eventuele aanvullende bescheiden;- hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3, §1, 2° van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken, zoals gewijzigd (cf. artikel 1 van het ministerieel besluit van 27 september 1991).
Eventuele minimumeisen:
Klasse 7
Categorie C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-17 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-17
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: e-Tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk beroep tot schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid of nietigverklaring van een gunningsbeslissing (of opzegging) moet ingesteld worden bij de Raad van State:- Binnen 15 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid;- Binnen 60 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot nietigverklaring;Voor meer details over de beroepprocedure: zie de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-10