Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Anderlecht
Postadres: Raadsplein, 1,BE-1070 Brussel
Contactpersoon: College van Burgemeester en Schepenen
Tel: +32 25580800
E-mail: info@anderlecht.brussels
Internetadres(sen): www.anderlecht.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=422098
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeentebestuur van Anderlecht
Postadres: Veeweidestraat, 100,BE-1070 Brussel
Contactpersoon: Leefkader - Openbare Ruimten - Aanleg
Tel: +32 4366649
E-mail: ahannaert@anderlecht.brussels
Internetadres(sen): www.anderlecht.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=422098
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
HERAANLEG VAN DE OPENBARE RUIMTE IN DE TUINWIJK GOEDE LUCHT Referentienummer: Gemeente Anderlecht-21-080 CAAC-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
HERAANLEG VAN DE OPENBARE RUIMTE IN DE TUINWIJK GOEDE LUCHT
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Deze aanneming omvat voornamelijk: • De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken. • De plaatsbeschrijving voor de aanvang der werken. • Alle voorbereidende werken, zoals het beschermen van de bestaande bomen, de straatverlichting, enz. • Alle uitbraakwerken, zowel voetpadbekleding, wegdekbekleding als lineaire elementenen van allerlei aard en dit over de ganse breedte van het openbaar domein. Het evacueren van de herbruikbare materialen naar de gemeentelijke stapelplaats gelegen Vlindersstraat 230 te 1070 Anderlecht. • Leveren en plaatsen van een straatbekleding volgens de bouwvergunning • Leveren en plaatsen van individuele elementen op betonfundering. • Uitvoeren van een groene ruimte volgens de bouwvergunning • Leveren en plaatsen van stadsmeubilair volgens de bouwvergunning. • Het onderhoud gedurende de waarborgtermijn.( 3 jaar). • Het wegruimen van alle afval, puin, en gelijkaardige onderwerpen buiten het openbare domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclageinstallatie, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995.
II.2.7. Looptijd
6 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Deze verklaring op eer geldt voor de documenten of getuigschriften betreffende de uitsluitingsgronden dat gratis toegankelijk zijn voor de aanbesteder via gratis ter beschikking gestelde gegevensbanken maar geldt eveneens voor de verplichte uitsluitingsgronden inzake het uittreksel uit het Strafregister.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen:- Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ;- De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO;- Het attest fiscale schulden (FOD Financiën);De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst van gelijkaardige werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, te weten het heraanleg van wijken, met vermelding van het bedrag en de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties en vergezeld van certificaten van goede uitvoering en resultaten. Deze vertificaten worden afgegeven en ondertekend door de bevoegde autoriteit. Wanneer de opdrachtgever een privé-persoon is, worden zij door hem ondertekend. Bij ontstentenis is een eenvoudige verklaring op erewoord van de aannemer toegelaten.
Eventuele minimumeisen:
1.000.000 EUR., BTW inbegrepen, per referentie.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-03 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-03
Plaatselijke tijd: 09:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-01