Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: FEDASIL_ZAVENTEM
Postadres: Excelsiorlaan 40,BE-1930 ZAVENTEM
Tel: +32 27376606
E-mail: jolien.vandyck@fedasil.be
Internetadres(sen): www.fedasil.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421700
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herstelling ramen Referentienummer: FEDASIL_ZAVENTEM-2021 1216-F50_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45421110
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Herstelling ramen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-23
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.4)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-24
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-06