Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Berlare
Postadres: Dorp 22,BE-9290 Berlare
Contactpersoon: Luc De Block
Tel: +32 52432530
E-mail: luc.deblock@berlare.be
Internetadres(sen): www.berlare.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421880
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst renovatie en herstellen van voetpaden 2021 - 2024 Referentienummer: Berlare-2021/29-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233300
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze werken: Raamovereenkomst renovatie en herstellen van voetpaden 2021 - 2024.
Toelichting: Voorwerp van deze werken: Raamovereenkomst aanleg en vernieuwing voetpaden en bestratingen gedurende 4 jaar.
Toelichting: De gemeente Berlare wenst een raamovereenkomst aan te gaan voor de aanleg en renovatie van voetpaden, opritten, pleinen, fietspaden op verschillende locaties in Berlare.
De opdracht wordt verdeeld in diverse deelopdrachten die elk afzonderlijk worden toegekend door een beslissing van het college.
De schaal van iedere deelopdracht bevindt zich tussen 50 m² verharding en 1000 m² verharding.
Het voorziene bedrag voor de totale opdracht inclusief de verlengingen bedraagt € 400.000 of een jaarlijkse raming van ongeveer 100.000 € inclusief btw.
Plaats van uitvoering: Grondgebied Berlare. De exacte locaties zijn bij het gunnen van deze opdracht nog niet gekend. Ze worden meegedeeld door middel van het bevel van aanving van de deelopdrachten.
De opdracht kan 3 keer verlengd worden.
Elke eventuele verlenging zal voorwerp zijn van een afzonderlijke uitdrukkelijke beslissing van het college van burgemeester en schepenen. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om op het einde van het betrokken dienstjaar de overeenkomst stop te zetten waarbij de inschrijver/aannemer geen recht heeft op enige schadevergoeding van welke aard ook.
Plaats van uitvoering: Berlare
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE232
Voornaamste plaats van uitvoering: Berlare
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze werken: Raamovereenkomst renovatie en herstellen van voetpaden 2021 - 2024. Toelichting: Voorwerp van deze werken: Raamovereenkomst aanleg en vernieuwing voetpaden en bestratingen gedurende 4 jaar. Toelichting: De gemeente Berlare wenst een raamovereenkomst aan te gaan voor de aanleg en renovatie van voetpaden, opritten, pleinen, fietspaden op verschillende locaties in Berlare. De opdracht wordt verdeeld in diverse deelopdrachten die elk afzonderlijk worden toegekend door een beslissing van het college. De schaal van iedere deelopdracht bevindt zich tussen 50 m² verharding en 1000 m² verharding. Het voorziene bedrag voor de totale opdracht inclusief de verlengingen bedraagt € 400.000 of een jaarlijkse raming van ongeveer 100.000 € inclusief btw. Plaats van uitvoering: Grondgebied Berlare. De exacte locaties zijn bij het gunnen van deze opdracht nog niet gekend. Ze worden meegedeeld door middel van het bevel van aanving van de deelopdrachten. De opdracht kan 3 keer verlengd worden. Elke eventuele verlenging zal voorwerp zijn van een afzonderlijke uitdrukkelijke beslissing van het college van burgemeester en schepenen. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om op het einde van het betrokken dienstjaar de overeenkomst stop te zetten waarbij de inschrijver/aannemer geen recht heeft op enige schadevergoeding van welke aard ook. Plaats van uitvoering: Berlare
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Er kunnen 3 verlengingen zijn. Na de laatste verlenging zal in ieder geval geen enkele nieuwe bestelling kunnen gebeuren in uitvoering van de opdracht. De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de aannemer hiervoor geen schadevergoeding eisen. Volgens artikel 42, § 1, 2° van de wet van 17/06/2016, kan de aanbestedende overheid, mits akkoord van de aannemer, de opdracht herhalen gedurende een periode van 3 jaar na de sluiting van de oorspronkelijke opdracht.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-05 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 12 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-05
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-06