Sck Cen Stichting Van Openbaar Nut

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Tijdregistratiesysteem voor SCK CEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: SCK CEN Stichting van Openbaar Nut
Postadres: Boeretang 200,BE-2400 Mol
Contactpersoon: De heer Brent Van de Weyer
Tel: +32 14332950
Fax: +32 14313765
E-mail: aanbestedingen@sckcen.be
Internetadres(sen): www.sckcen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Tijdregistratiesysteem voor SCK CEN 
Referentienummer: 2021-095-BVDW
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72212450
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: SCK CEN Stichting van Openbaar Nut, Boeretang 200 te 2400 Mol
II.2.4. Beschrijving
SCK CEN is een van de grootste onderzoekscentra in België en telt ongeveer 950 werknemers. Om de tijdregistratie efficiënt te laten verlopen, wenst SCK CEN te beschikken over een tijdregistratiesysteem.  De opdracht omvat:  - Leveren en implementeren van een gebruiksvriendelijk tijdregistratiesysteem voor SCK CEN; - de aankoop of gebruik van een softwarepakket en hardware voor tijdsregistratie;  - de installatie implementatie van dit softwarepakket inclusief migratie/omzetting van noodzakelijke gegevens uit het bestaande pakket (Protime); - het integreren/koppelen van het nieuwe softwarepakket met de software van de personeelsadministratie en de loonverwerking; - huidige regelgeving m.b.t. arbeidsrecht en toekomstige wijzigingen in de regelgeving die een impact hebben op de toepassingen, implementeren in het systeem;  - het onderhoud en de verdere ondersteuning na de implementatie. De leverancier moet in staat zijn om adequate ondersteuning te geven op vlak van onderhoud, update, upgrades, . . 
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Inschrijvers die zich in een duidelijk ongezonde financiële toestand bevinden kunnen niet geselecteerd worden.
2. De verklaring moet aantonen dat de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is voldoende gewicht heeft binnen de organisatie van de inschrijver.
3. De inschrijver levert een passend en geldig bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico’s.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van 3 referenties met gelijkaardige implementaties qua bedrag, omgang, functionaliteiten . inclusief contactgegevens die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht. Het staat SCK CEN vrij om deze te consulteren en te bepalen of SCK CEN voldoende vertrouwen heeft dat de betreffende aanbieder het project goed zal behartigen en aldus in aanmerking zal komen.2. Ervaring en deskundigheid van de medewerkers die zullen instaan voor de implementatie van het nieuwe tijdregistratiesysteem. 3. Plan van aanpak

Eventuele minimumeisen:
1. - Een attest van goede uitvoering
- Het bedrag van de totale opdracht (implementatie, onderhoudscontract, maandelijkse kosten, .) over een periode van 1 jaar moet minstens 15.000 EUR bedragen
- Slechte referenties kunnen leiden tot weigering van de kandidaat
2. De kandidaat voegt hiervoor een beschrijving toe van het team met teamleden die het project gaan realiseren. Het CV van deze teamleden wordt toegevoegd aan de offerte. De kandidaat geeft ook de specifieke taakomschrijving en verantwoordelijkheden betreffende deze opdracht per teamlid weer.
SCK CEN evalueert of de medewerkers voldoende ervaring en deskundigheid hebben om de implementatie tot een goed einde te brengen en aldus in aanmerking zullen komen.
3. a. Stappen definiëren;
b. Fasering;
c. Timing;
d. Rapportering;
e. Meeting structuur;
f. Welke informatie verwacht u van het bestuur om de implementatie tot een goed einde te kunnen brengen (welke templates worden hiervoor aangeleverd).
Gelieve duidelijk te beschrijven hoe u (rekening houdende met het bovenstaande) dit project tot een goed einde zal brengen, startende van de huidige situatie waarin het systeem van Protime aanwezig is tot een volledig tijdregistratiesysteem waarin alle gevraagde functionaliteiten beschikbaar is en de nodige informatie ingevoerd is.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-04 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank, Afdeling ANTWERPEN
Bolivarplaats 20, BE-2000  Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-31

Vergelijkbare advertenties van BDA