Vzw Diensten Ter Ondersteuning Van Katholiek Onderwijs

Raamovereenkomst voor schoolmateriaal



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: VZW Diensten ter Ondersteuning van Katholiek Onderwijs
Postadres: Guimardstraat 1,BE-1040 Brussel
Contactpersoon: Stefanie Gryson
E-mail: stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen
Internetadres(sen): www.doko.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421460


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor schoolmateriaal 
Referentienummer:  VZW DOKO-2021-SG01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30192000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor schoolmateriaal.
De raamovereenkomst is voornamelijk (maar niet uitsluitend) gericht op onderwijsinstellingen en psychiatrische en orthopedagogische centra.
De opdracht richt zich tot opdrachtnemers die beschikken over een zeer breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die “just in time”-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren dit omwille van de grootte en de complexiteit van de Organisatie. Bovendien bezitten ze een voldoende uitgebouwde en doeltreffende technisch-commerciële structuur.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: Vlaanderen en Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Levering van kantoormateriaal 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2028-12-31
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-05
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbank van eerste aanleg, BE Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg, BE Antwerpen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg, BE Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-31

Vergelijkbare advertenties van BDA