Gemeente Tervuren

Uitnodiging tot indienen offerte - Tijdsregistratiesysteem en planningstool - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Tervuren
Postadres: Markt 7A bus 2,BE-3080 Tervuren
Contactpersoon: Mevrouw Griet Van Roey
Tel: +32 27665313
E-mail: griet.vanroey@tervuren.be
Internetadres(sen): www.tervuren.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Tijdsregistratiesysteem en planningstool - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: IZ21/D01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72212450
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Tervuren, Markt 7A bus 2 te 3080 Tervuren
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht behelst levering en implementatie van software voor tijdsregistratie voor een gemeentebestuur met 416 personeelsleden, en levering en implementatie van een planningstool voor een WZC met 120 te plannen medewerkers, met mogelijk uitbreiding naar het te plannen personeel van de bibliotheek (10), voor- en naschoolstoezicht (10), de onderhoudsploeg (35). Deze aantallen zijn niet exact op te vatten. Zij schommelen van dag tot dag. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver dat hij over:- voldoende financiële capaciteit heeft om dergelijke opdrachten uit te voeren- voldoende verzekerd is tegen beroepsrisico'sOp eenvoudig verzoek van de opdrachtgever dient de inschrijver deze verklaringen te staven.
Eventuele minimumeisen:
1. .

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties

Eventuele minimumeisen:
1. Er dienen minimaal 5 relevante referenties uit de sector van lokale overheden vermeld te worden waarmee de aanbestedende overheid contact kan opnemen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-04 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-01


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-01

Vergelijkbare advertenties van BDA