Kliniek Sint-jan

Project voor de inrichting van het restaurant voor personeel en bezoekers van de Sint-Jan-kliniek in Brussel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Kliniek Sint-Jan
Postadres: Kruidtuinlaan, 32,,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: zie specificatie
Tel: +32 28910804
E-mail: ovargin@clstjean.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=419679 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=419679


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Project voor de inrichting van het restaurant voor personeel en bezoekers van de Sint-Jan-kliniek in Brussel 
Referentienummer: Clinique Saint Jean-PNDAPP-FinitionMobRestaurant_2021-CAT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Project voor de inrichting van het restaurant voor personeel en bezoekers van de Sint-Jan-kliniek in Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Project voor de inrichting van het restaurant voor personeel en bezoekers van de Sint-Jan-kliniek 
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie specificatie

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie specificatie

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
zie specificatie

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Brussel, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-09

Vergelijkbare advertenties van BDA