Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Onderhoud
Postadres: Sint-Lazarusplein 2,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: Directie Onderhoud
E-mail: green@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=418096
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
ONDERHOUD EN HERSTEL VAN BEPLANTINGEN EN AANHORIGHEDEN LANGS DE SNELWEGEN (RING RO - E40 – E411 – A12) BEHEERD DOOR HET BRUSSELS HOOFSTEDELIJK GEWEST Referentienummer: DAA-BMB/DE-DO/E20.087-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77300000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze procedure beoogt het sluiten van een opdracht onder de vorm van een raamovereenkomst (zoals hierboven gedefinieerd) met een enkele economische operator, met als voorwerp de volgende prestaties :
- De maatregelen nodig voor de organisatie van het verkeer tijdens de werken.
- Het aanbrengen van de signalisatie.
- Het wegruimen van alle afval, puin, sluikstorten en tijdelijke constructies enz. uit het openbaar domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclageinstallatie, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995.
- Verscheidene prestaties die het voorwerp uitmaken van posten tegen terugbetaling.
- Onkruidbestrijding op de verharde oppervlakken.
- Het snoeien van struiken en rozelaars.
- Het leveren en planten van struiken en hagen.
- Het onderhouden en snoeien van de hagen.
- Het opruimen van bladeren en afval.
- De prestaties in regie.
- Het herstellen van de schade aan aanplantingen ten gevolge van ongevallen of vandalisme
- Het maaien van grasperken, hakken en spitten.
- Verwijdering van afval uit stortbekkens (manueel of met een klein vaartuig).
- Vegen van de rijstroken en de op- en afritten van bepaalde autosnelwegen.
- Werken aan het rioleringsnet langs de autosnelwegen.
- Herstel van de vangrail.
- Alle prestaties nodig om te voldoen aan de contractuele verplichtingen tijdens de waarborgperiode.
- Werken voor onderhoud, verwijdering van afval, vegen, herstelling van rioleringsleidingen (met inbegrip van toebehoren: bezoekkamers, slikkers ( 700 stuks), …) in de volgende zones:
• RO A + complexe Pede
• E40 + complexe Reyers
• E411 + parking Delta + toegangswegen aan Delta naar E411 –
Parking 3 Fonteinen
• A12 + complex Dikke Linde
• 5 Wachtbekken (zie bijlage 1)
•
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Deze procedure beoogt het sluiten van een opdracht onder de vorm van een raamovereenkomst (zoals hierboven gedefinieerd) met een enkele economische operator, met als voorwerp de volgende prestaties : - De maatregelen nodig voor de organisatie van het verkeer tijdens de werken. - Het aanbrengen van de signalisatie. - Het wegruimen van alle afval, puin, sluikstorten en tijdelijke constructies enz. uit het openbaar domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclageinstallatie, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995. - Verscheidene prestaties die het voorwerp uitmaken van posten tegen terugbetaling. - Onkruidbestrijding op de verharde oppervlakken. - Het snoeien van struiken en rozelaars. - Het leveren en planten van struiken en hagen. - Het onderhouden en snoeien van de hagen. - Het opruimen van bladeren en afval. - De prestaties in regie. - Het herstellen van de schade aan aanplantingen ten gevolge van ongevallen of vandalisme - Het maaien van grasperken, hakken en spitten. - Verwijdering van afval uit stortbekkens (manueel of met een klein vaartuig). - Vegen van de rijstroken en de op- en afritten van bepaalde autosnelwegen. - Werken aan het rioleringsnet langs de autosnelwegen. - Herstel van de vangrail. - Alle prestaties nodig om te voldoen aan de contractuele verplichtingen tijdens de waarborgperiode. - Werken voor onderhoud, verwijdering van afval, vegen, herstelling van rioleringsleidingen (met inbegrip van toebehoren: bezoekkamers, slikkers ( 700 stuks), …) in de volgende zones: • RO A + complexe Pede • E40 + complexe Reyers • E411 + parking Delta + toegangswegen aan Delta naar E411 – Parking 3 Fonteinen • A12 + complex Dikke Linde • 5 Wachtbekken (zie bijlage 1)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Overeenkomstig artikel 30 van het koninklijk besluit van 25 januari 2001 betreffende de tijdelijke of mobiele bouwplaatsen is de inschrijver verplicht een offerte in te dienen die conform is met dit plan. Hij moet op straffe van absolute nietigheid van zijn offerte een document bij zijn offerte voegen: - waarin beschreven wordt op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met het veiligheids- en gezondheidsplan of de gedeelten van dit plan die een dergelijke beschrijving noodzakelijk maken; - dat de gedetailleerde prijsberekening bevat van de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en –middelen. De aandacht van de inschrijvers wordt gevestigd op het feit dat hun offerte nietig verklaard kan worden indien de uitvoeringswijzen beschreven in het bij hun offerte gevoegd formulier beoordeeld worden als zijnde niet-conform het veiligheids- en gezondheidsplan, of indien de daarin vermelde kostprijs van de preventiemaatregelen en –middelen als abnormaal beschouwd wordt.
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-09-09
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: e-tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-20