Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Agentschap voor de Ondersteuning van het Bedrijfsleven
Postadres: Charleroisesteenweg 110,BE-1060 Brussel
E-mail: legal@hub.brussels
Internetadres(sen): https://hub.brussels/fr/?gclid=Cj0KCQjwub-HBhCyARIsAPctr7xataYRvvGmp3MQ1A8Y4-jgrHF1POnqT90zjc1UAm57bqwx5rAUQmkaAp45EALw_wcB https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=417811
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor leveringen die betrekking heeft op productie van het meubilair voor de incubatoren. Referentienummer: ABAE-MPD20210007-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De Auberge Espagnole en Kokotte zijn twee projecten die geleid worden door de Aanbestedende overheid, hub.brussels.
Beide hebben tot doel kandidaat-handelaars hun bedrijfsconcept te laten testen met een lager risico en tegelijkertijd de aantrekkelijkheid van de wijk te verbeteren. De ondernemingen worden in 3 fasen begeleid: voor, tijdens en na de uitbating.
Kokotte is alleen voor horecaprojecten bedoeld, terwijl [Auberge Espagnole] voor niet-horeca-bedrijfsconcepten is bestemd.
Auberge Espagnole heeft op dit moment twee vestigingen (Etterbeek en Sint-Gillis). In de komende maanden zullen er andere vestigingen neerstrijken.
Voor Kokotte zijn er twee nieuwe vestigingen voorzien voor 2022.
In de komende jaren kunnen er andere vergelijkbare concepten worden ontwikkeld. De ontwikkeling van een netwerk van commerciële incubatoren is een van de opdrachten die in de Gewestelijke Beleidsverklaring aan hub.brussels worden toegekend.
Meer informatie op: https://hub.brussels/nl/incubatoren/
In het kader van de toekomstige vestigingen van Auberge Espagnole wil hub.brussels een beroep doen op een dienstverlener voor adviesverlening inzake design en binnenhuisinrichting, voor de productie, levering en montage van modulair meubilair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Het project bestaat uit twee hoofdfasen: Fase 1 van het project was het voorwerp van een eerdere overheidsopdracht voor de vaststelling van prestatie-eisen door een projectauteur, voor modulair en aanpasbaar meubilair dat de basis zal vormen van de inrichting van toekomstige incubatoren. Deze vorige opdracht werd afgesloten met de ontvangst van de technische clausules en de meetstaat met geraamde hoeveelheden van de te vervaardigen elementen van het modulaire meubilair (zie bijlagen 4 en 5). Fase 2 van het project, waarop deze opdracht betrekking heeft, is gericht op de productie van dit meubilair. Ze is opgesplitst in 3 posten: Post 1 – Adviesverlening en expertise op het gebied van design / technische ondersteuning van de productie: de voorstellen voor de inrichting van de incubatoren challengen, nadenken over de componenten van het meubilair, adviesverlening over het gebruik van materialen, . Post 2 – Realisatie van het meubilair: diensten in verband met de productie, het vervoer en de installatie van meubilair voor elke incubator. Post 3 – Realisatie van de componenten van het meubilair per eenheid. Productiebestelling per eenheid voor elk van de in post 2 opgesomde componenten van het meubilair en andere elementen die tijdens de uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk kunnen blijken. De productie van het meubilair zal van start gaan zodra de opdracht is gegund, met de productie van twee sets meubilair voor incubatoren (zie 4.4 Beschrijving van de productiefasering). De levering van deze twee eerste producties wordt gewenst tegen begin november. Ze zal in 2022 worden gevolgd door twee andere producties. In de jaren daarna zullen maximaal twee producties per jaar gerealiseerd worden. Het gaat dus om een vermoedelijke hoeveelheid van negen producties over de gehele duur van het voor drie jaar gesloten contract (inclusief verlengingen). hub.brussels streeft ernaar de waarden van duurzame ontwikkeling en circulariteit te integreren in al zijn activiteiten. Over het algemeen wordt aan de dienstverlener gevraagd hetzelfde te doen en in zijn keuzes en voorstellen de meest duurzame optie te kiezen. Bijgevolg moet hij in zijn Offerte de getroffen voorzieningen weergeven. Hierbij wordt aan de dienstverlener sterk aangeraden om: - een maximum aan materialen te hergebruiken; - te voorzien in een kanaal voor het afvoeren en hergebruiken van de elementen van het meubilair van de incubatoren wanneer deze kapot, versleten of niet meer bruikbaar zijn; - te werken met duurzame of herbruikte materialen; - te werken met dienstverleners en leveranciers die dezelfde principes in acht nemen. In deze duurzaamheidsvoorwaarden waarmee tijdens de uitvoering van de opdracht rekening gehouden moeten worden, zijn minimale eisen opgenomen. Indien de inschrijver hiermee in zijn offerte geen rekening houdt, zal deze als onregelmatig worden beschouwd en bijgevolg van de plaatsingsprocedure worden uitgesloten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-09-30
Verlenging mogelijk: JA
De Opdracht wordt gesloten voor een periode van 12 maanden, tweemaal hernieuwbaar voor een periode van 12 maanden, op uitdrukkelijk besluit van het BO, dat ten minste twee maanden voor de vervaldag wordt meegedeeld. Verlenging geschiedt onder de voorwaarden van de SCC. In geen geval heeft de inschrijver aan wie is gegund, recht op verlenging van het contract. Niet-verlenging van het contract geeft geen recht op schadevergoeding.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-23 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-23
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van state
wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?page=contact&lang=fr
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van state
wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?page=contact&lang=fr
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van state
wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?page=contact&lang=fr
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-15