Gemeente Elsene

Uitwerking van de uitvoeringsplannen, productie, levering en plaatsing van bewegwijzeringsmateriaal voor de gebouwen van het gemeentehuis van Elsene bestaande uit de gebouwen te Viaductstraat 14, Elsensesteenweg 172 en hun omgeving.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Elsene
Postadres: Elsensesteenweg, 168,BE-1050 Brussel
E-mail: raf-do@ixelles.brussels
Internetadres(sen): www.ixelles.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=412575


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitwerking van de uitvoeringsplannen, productie, levering en plaatsing van bewegwijzeringsmateriaal voor de gebouwen van het gemeentehuis van Elsene bestaande uit de gebouwen te Viaductstraat 14, Elsensesteenweg 172 en hun omgeving. 
Referentienummer: Gemeente Elsene-2021-238-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34928471
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen bestaande uit de uitwerking van de uitvoeringsplannen, de productie, levering en plaatsing van bewegwijzeringsmateriaal voor de gebouwen van het gemeentehuis van Elsene bestaande uit de gebouwen te Viaductstraat 14, Elsensesteenweg 172 en hun omgeving.
De opdracht omvat eveneens een eventuele aanvullende studie die noodzakelijk zou kunnen zijn om het design of de zichtbaarheid van de bewegwijzering te verbeteren, de overname en herstelling van de materialen die nodig is na het wegnemen van te verwijderen en/of te vervangen bewegwijzeringssteunen en na de plaatsing van de bewegwijzering.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Onderhavige opdracht is een overheidsopdracht voor leveringen bestaande uit de uitwerking van de uitvoeringsplannen, de productie, levering en plaatsing van bewegwijzeringsmateriaal voor de gebouwen van het gemeentehuis van Elsene bestaande uit de gebouwen te Viaductstraat 14, Elsensesteenweg 172 en hun omgeving. De opdracht omvat eveneens een eventuele aanvullende studie die noodzakelijk zou kunnen zijn om het design of de zichtbaarheid van de bewegwijzering te verbeteren, de overname en herstelling van de materialen die nodig is na het wegnemen van te verwijderen en/of te vervangen bewegwijzeringssteunen en na de plaatsing van de bewegwijzering.  
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Criterium - ReferentielijstDe technische en beroepsbekwaamheid van de ondernemers wordt aangetoond met geschikte referenties van de voornaamste leveringen uitgevoerd tijdens de afgelopen 3 jaar. De ondernemers moeten aantonen dat zij over voldoende ervaring beschikken, bewezen aan de hand van geschikte referenties afkomstig van opdrachten uitgevoerd tijdens de afgelopen 3 jaar.IN TE DIENEN DOCUMENTEN: De leveringen worden bewezen aan de hand van de lijst met de belangrijkste leveringen uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met opgave van het bedrag, de datum en de openbare of privéafnemer. De lijst moet minstens drie referenties bevatten voor de levering en plaatsing van signalisatiemateriaal voor binnen.

Eventuele minimumeisen:
VEREIST MINIMUMNIVEAU:
Minstens 3 referenties moeten betrekking hebben op de levering en plaatsing van signalisatiemateriaal voor binnen en tijdens de afgelopen 3 jaar hebben plaatsgevonden. Het bedrag van elk van de 3 referenties moet hoger zijn dan 50.000,00 EUR ZBTW.
Om zich op de referenties te beroepen, moet de inschrijver ze duidelijk en volledig vermelden en ze toelichten op de lijst die hij bij zijn offerte moet voegen. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de vermelde referenties bij de (private of publieke) bestemmelingen te controleren.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-06 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Indienen van een beroep tot nietigverklaring, eventueel voorafgegaan door of vergezeld van een vordering tot schorsing, bij de afdeling Administratie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, per aangetekende brief te versturen binnen een termijn van zestig dagen vanaf de dag volgend op de laatste verzending van de brief of mail/fax met de mededeling van de gemotiveerde beslissing.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-14

Vergelijkbare advertenties van BDA