Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Sibelga
Postadres: Werkuizenkaai 16,BE-1000 Brussels
Contactpersoon: Thomas Cortens
Tel: +32 25494308
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=416359
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sibelga - Reinigen en verven stadsmeubilair Referentienummer: Sibelga-SIB21DS4601-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90690000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de gunningprocedure van de opdracht is het reinigen, verven en behandelen tegen graffiti van voetpadkasten, deuren en valluiken van cabines.
De opdracht zal worden gegund aan alle inschrijvers die een geldige offerte hebben ingediend. Alleen de als eerste gerangschikte Inschrijver zal als Actieve Inschrijver worden beschouwd, alle andere Inschrijvers zullen als Reserve Inschrijvers worden beschouwd. Ingeval een actieve inschrijver in gebreke blijft, kan een reserve-inschrijver een actieve inschrijver worden (via het cascadesysteem)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de gunningprocedure van de opdracht is het reinigen, verven en behandelen tegen graffiti van voetpadkasten, deuren en valluiken van cabines.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Kan meerdere malen worden verlengd voor een maximale duur van 8 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr VI.3
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr VI.3
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-18 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Nadere inlichtingen vindt u terug in het bijgevoegde document "SIB21DS4601 NL".
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-07