Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: CVBA WAALSE KROOK
Postadres: Miriam Makebaplein 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Elien Vanden Eede
Tel: +32 93236936
E-mail: facility@dekrook.be
Internetadres(sen): http://gent.bibliotheek.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=414238
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor schoonmaak en onderhoud De Waalse Krook voor een duur van vier jaar Referentienummer: CVBA WAALSE KROOK-2021/schoonmaak-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het onderhouden en reinigen van een kantoorgebouw van de cv Waalse Krook, Miriam Makebaplein 1, 9000 Gent
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het onderhouden en reinigen van een kantoorgebouw van de cv Waalse Krook, Miriam Makebaplein 1, 9000 Gent
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-16 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-07-16
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek is verplicht. Zie verder bijlage C. Er is één datum voor plaatsbezoek bepaald op 24 juni 2021 om 9u.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Binnen een termijn van 15 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de datum van verzending van de gemotiveerde beslissing per fax of e-mail, kunt u tegen de beslissing een schorsingsberoep aantekenen bij de Raad van State (volgens een procedure bij uiterst dringende noodzakelijkheid).Binnen een termijn van 60 kalenderdagen, te rekenen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, al naargelang, kunt u de nietigverklaring van de beslissing vorderen bij de Raad van State.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
FOD Kanselarij van de Eerste Minister
Hertogsstraat 4, BE-1000 Brussel
E-mail: info@bosa.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.publicprocurement.be/nl/federale-diensten/e-procurement
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-15