Gemeente Berlare

Raamovereenkomst Asfalteringen 2021-2024



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Berlare
Postadres: Dorp 22,BE-9290 Berlare
Contactpersoon: De heer Luc De Block
Tel: +32 52432530
Fax: +32 52422677
E-mail: luc.deblock@berlare.be
Internetadres(sen): www.berlare.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst Asfalteringen 2021-2024 
Referentienummer: 2021/03
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233222
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE232
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Het renoveren en herstellen van asfaltwegen op het grondgebied van Berlare. De werken worden uitgevoerd conform Standaardbestek 250 versie 4.1 voor de wegenbouw. Dienstjaar 2021 eventueel verlengbaar voor dienstjaar 2022, 2023 en 2024. Geraamd bedrag: de jaarlijkse raming (zonder verbinding van de aanbestedende overheid) bedraagt minimaal 180.000 euro incl. btw en maximaal 350.000 euro incl. btw. Elke eventuele verlenging zal voorwerp zijn van een afzonderlijke uitdrukkelijke beslissing van het college van burgemeester en schepenen. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om op het einde van het betrokken dienstjaar de overeenkomst stop te zetten waarbij de inschrijver/aannemer geen recht heeft op enige schadevergoeding van welke aard ook. Op diverse plaatsen, verspreid op het grondgebied Berlare, zijn de bestaande asfaltwegen in een slechte toestand. Deze aanneming heeft tot doel deze wegen te herstellen. Dit dient uitgevoerd te worden afhankelijk van de technische toestand ter plaatse en kan o.a. omvatten: • Het aanbrengen van een bitumineuze éénlaagse overlaging op een bestaande asfaltweg met behoud van de huidige toplaag en met aanvulling van de zijbermen • Het aanbrengen van bitumineuze tweelaagse overlagingen (profileerlaag en toplaag) op een bestaande asfaltweg met behoud van de huidige toplaag met aanvulling van de zijbermen • Het aanbrengen van bitumineuze overlaging(en) na het gedeeltelijk affrezen van de bestaande asfaltverharding • Het aanbrengen van een nieuwe onderlaag en toplaag in asfaltbeton na het volledig affrezen van de bestaande asfaltverharding • Het aanbrengen van een nieuwe onderlaag en toplaag in asfaltbeton na het volledig affrezen van de bestaande asfaltverharding en het plaatselijk uitbreken en heraanleggen van de fundering • Het aanbrengen van een nieuwe onderlaag en toplaag in asfaltbeton alsook van een volledige fundering na opbraak van de volledige wegopbouw • Het aanleggen van lijnvormige elementen zoals weggoten, kantstroken en trottoirbanden in combinatie met bovenliggende werken • Het profileren van zijbermen met steenslag of grond in combinatie met bovenliggende werken • Het op hoogte brengen van bestaande putranden in combinatie met de asfaltwerken. In bepaalde gevallen dienen nieuwe putranden en deksels hiervoor geleverd te worden. • Het plaatselijk aanleggen van betonstraatstenen of betontegels op een fundering van schraal beton of zandcement • Het uitvoeren van maatregelen in kader van het veiligheids- en gezondheidsplan De uit te voeren hoeveelheden van de diverse deelprojecten variëren tussen de 300 m² en 3500 m² te herstellen rijwegoppervlak per deelproject. De aannemer dient bij zijn prijsopgave ervan uit te gaan dat alle deelprojecten afzonderlijk uitgevoerd worden en dat een volgend deelproject pas kan aangevat worden nadat het vorige deelproject volledig is afgewerkt. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De verlenging gebeurt op basis van een uitdrukkelijke beslissing van het college van burgemeester en schepenen. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat zijn verzekeraar kan voldoen aan de verzekeringseisen vermeld in “II.3 Verzekeringen” van dit bestek. De aanbestedende overheid stelt hiertoe de inschrijver het formulier “intentieverklaring verzekeringen” ter beschikking dat bij dit bestek is bijgevoegd en er integraal deel van uitmaakt. De verzekeraar vervolledigt de rubrieken 1, 2 en 5 en ondertekent het formulier. Indien de verzekeraar vermeld in rubriek 1 niet de verzekeraar is van bepaalde verzekeringen vermeld in rubriek 4.2, mag hij deze schrappen. Andere wijzigingen aan rubriek 4 heeft de nietigheid van het formulier en de inschrijving tot gevolg. De inschrijver voegt (voor elke verzekering vermeld in 4.2) een ingevuld en ondertekend formulier bij zijn offerte.”

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. Voor elk van de referentieprojecten dient een attest van goede uitvoering afgeleverd te worden.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-25 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-25
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-17

Vergelijkbare advertenties van BDA