Personeel En Organisatie

Leveren en plaatsen van nieuwe hekken met dubbele poort Tuin Egmont 1 en Terras Kabinet



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Personeel en Organisatie
Postadres: Karmelietenstraat 15,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Joris Casteels
E-mail: joris.casteels@diplobel.fed.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be https://enot.publicprocurement.be/


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van nieuwe hekken met dubbele poort Tuin Egmont 1 en Terras Kabinet 
Referentienummer: P&O-5.2/2021-70-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44221310
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft het leveren en plaatsen van een nieuw hek met dubbel poort in inox, gelijkaardig aan de reeds aanwezige hekken en poorten ter afsluiting van onze gebouwen te Brussel en het leveren en plaatsen van een nieuw hek type spijlenpoort in dezelfde kleur als de daar aanwezige ramen ter beveiliging van een terras. Hiervoor kiest de aanbestedende overheid de openbare procedure. Deze opdracht is verdeeld in twee percelen. Dit is een opdracht tegen globale prijs (K.B. 18 april 2017, art. 2, 3°/4°/5°/6°).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Tuin Egmont 1 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering en plaatsen hekwerk 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-07-12
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Terras Kabinet 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering en plaatsen hekwerk 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-07-12
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-01 23:55
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-07-01
Plaatselijke tijd: 23:55

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State, BE Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-01

Vergelijkbare advertenties van BDA