Gemeente Vorst

Uitnodiging tot indienen offerte - Réaménagement ludique des espaces rue de Padoue et place Orban - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Vorst
Postadres: Pastoorstraat 2,BE-1190 Vorst
Tel: +32 23702211
Fax: +32 23702213
E-mail: contact@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Openbare Werken - Wijkcontract
Postadres: Rue du Curé, 2,BE-1190 Bruxelles (Forest)
Contactpersoon: Mevrouw Roxane Van Ginneken
Tel: +32 23481764
E-mail: rvanginneken@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.brussels 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Réaménagement ludique des espaces rue de Padoue et place Orban - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2021-T-PDV01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45112723
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Réaménagement ludique des espaces rue de Padoue et place Orban 
II.2.7. Looptijd
7 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Criterium 1: De inschrijver moet in de afgelopen 5 jaar minstens 2 opdrachten hebben uitgevoerd die vergelijkbaar zijn met het voorwerp van de opdracht (opfrissing van een groene ruimte en/of speeltuin en/of openbare ruimte) voor een minimumbedrag van 100.000 euro per opdracht. De inschrijver dient de lijst in van de werkzaamheden die hij de afgelopen 5 jaar heeft verricht. Een lijst van attesten van goede uitvoering moet worden ingediend. Voor elk uitgevoerd werk moet de lijst vermelden:1° de titel van het project en de precieze interventies (bouw,.) en bestemmingen (huisvesting, .) 2° het adres van uitvoering van de werken 3° de bouwheer 4° de oppervlakte van de uitvoering; 5° de start- en/of einddatum van de werken 6° het bedrag van de werken;De 2 referenties worden ondersteund door een attest van goede uitvoering dat verduidelijkt dat de werken vakkundig werden uitgevoerd en op regelmatige wijze tot een goed eind zijn gebracht; dit attest is uitgeschreven en ondertekend door de bevoegde overheid indien het gaat om werken die uitgevoerd werden voor overheden; indien het gaat om werken voor privépersonen, moet het attest voor echt verklaard worden door die personen of zoniet door de inschrijver.

Eventuele minimumeisen:
1. 100.000 EUR
Vereiste erkenning: G (Grondwerken),
klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-07


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-20

Vergelijkbare advertenties van BDA