Sc En Bord De Soignes

RAAMOVEREENKOMST MET MEERDERE OPDRACHTNEMERS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: SC en Bord de Soignes
Postadres: Houlettelaan, 93,BE-1160 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Mabrouka Hadjadj
Tel: +32 24352350
E-mail: M.Hadjadj@ebds.brussels
Internetadres(sen): www.enborddesoignes.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST MET MEERDERE OPDRACHTNEMERS 
Referentienummer: EBDS Project Woningen
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Gebouwenbestand van En Bord de Soignes
II.2.4. Beschrijving
Deze overheidsopdracht is een raamovereenkomst met meerdere deelnemers. De overheidsopdracht voor aanneming van werken zal het voorwerp uitmaken van afzonderlijke bestelbonnen gedurende de volledige looptijd van de opdracht. Maximaal 3 kandidaat-inschrijvers die voldoen aan de voorwaarden van de raamovereenkomst ontvangen een gunningsbrief met daarin de lijst met deelnemers met de financieel meest voordelige offertes, in oplopende volgorde. Met deze ‘deelnemersranking’ als uitgangspunt, worden gedeeltelijke bestellingen geplaatst via een aangetekende brief volgens de volgende modaliteiten: De raamovereenkomst met meerdere deelnemers wordt gegund volgens de methode ‘aandeel van de opdracht’ in functie van de minimale raming van de opdracht excl. btw van EUR 2.160.000,00 per jaar.  - Opdrachtnemer nr. 1: Aandeel van minstens 50% van de opdracht, hetzij minstens EUR 1.080.000,00 excl. btw per jaar - Opdrachtnemer nr. 2: Aandeel van minstens 33% van de opdracht, hetzij minstens EUR 720.000,00 excl. btw per jaar - Opdrachtnemer nr. 3: Aandeel van minstens 17% van de opdracht, hetzij minstens EUR 360 000,00 excl. btw per jaar Elke inschrijver moet erkend zijn in de klasse die overeenkomt met het bedrag van zijn offerte voor elke bestelling die bij hem zal worden geplaatst. Ter info: het geraamde maximumbedrag van een bestelbon is EUR 150.000,00 excl. btw. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.De kandidaat verklaart door de indiening van zijn deelnemingsaanvraag: op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de kandidaat in aanmerking komt voor de selectie) : Voor de inschrijver of elk lid van de combinatie van ondernemers :A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 62 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:De kandidaat die geen personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een verklaring op eer waaruit dat feit blijkt.De kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen. De kandidaat die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt dat niet hierboven wordt bedoeld, sluit een attest in dat werd uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid en dat bevestigt dat de kandidaat voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen.B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 63 van het koninklijk besluit van 18 april 2017:De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de deelnemingsaanvragen.Belgische kandidaten moeten een door de FOD Financiën uitgereikt attest voorleggen.C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016 Overeenkomstig artikel 39 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 waarin wordt bepaald dat in de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kan worden verruimd, verklaart de kandidaat door de indiening van zijn deelnemingsaanvraag : op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de kandidaat in aanmerking komt voor de selectie). D/ StrafregisterVoor elk teamlid (rechtspersoon): Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.E/ Bewijs van afwezigheid van faillissement Voor elk teamlid (rechtspersoon), een door de bevoegde instantie van het betreffende land afgeleverd bewijs dat aantoont dat de kandidaat of inschrijver niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, er voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of hij in een vergelijkbare toestand verkeert ingevolge een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Verklaring betreffende de omzet2. Bankverklaring
Eventuele minimumeisen:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Lijst van de werken2. Beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
2. Een beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 1 of
D (Bouwwerken), klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-25 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-25
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Raadzaal, Herdersstaflaan, 93 te 1160 Oudergem

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Inschrijvers die na raadpleging van de aankondiging bijkomende vragen hebben, dienen deze uiterlijk 15 kalenderdagen vóór de indiendatum van de deelnemingsaavragen schriftelijk via het forum aan de aanbestedende overheid te stellen. De aanbestedende overheid zal hierop uiterlijk 6 kalenderdagen vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de deelnemingsaanvragen via dezelfde weg antwoorden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-21

Vergelijkbare advertenties van BDA