Planning, Coördinatie En Ondersteuning

Leveren en plaatsen van afficheborden langs autosnel- en gewestwegen in Vlaanderen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Planning, Coördinatie en Ondersteuning
Postadres: Koning Albert II-laan 20 bus 4,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Melanie Lacambra
Tel: +32 25537922
E-mail: melanie.lacambra@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://wegenenverkeer.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=406880


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van afficheborden langs autosnel- en gewestwegen in Vlaanderen. 
Referentienummer: AWV O-Vl-PCO/COM/2021/1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45316200
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht heeft als doel het leveren en plaatsen van afficheborden en bijhorigheden op gewest- en autosnelwegen over heel Vlaanderen. De borden dienen om affiches van 3.550 x 2.350 mm op te
plakken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: autosnel- en gewestwegen in Vlaanderen.
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft als doel het leveren en plaatsen van afficheborden en bijhorigheden op gewest-  en autosnelwegen over heel Vlaanderen. De borden dienen om affiches van 3.550 x 2.350 mm op te  plakken.  
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Dit onderhoudsjaar kan tot 3 maal verlengd worden, telkens met een nieuwe periode van 1 kalenderjaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Eventuele minimumeisen:
zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse 2
Categorie: C3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-12 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-12
Plaatselijke tijd: 10:30
Adres: Koningin Maria Hendrikaplein 70 bus 81, 9000 Gent. Lokaal : VAC - 17e verdiep - "De Sterre"

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Uitvoeringstermijn : 1 kalenderjaar, 3x verlengbaar.Elektronisch inschrijven is verplicht.Bestek en eventuele bijlagen enkel digitaal verkrijgbaar via

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Planning, Coördinatie en Ondersteuning
Koning Albert II-laan 20 bus 4, BE-1000 Brussel
Tel: +32 25537921
E-mail: planning.coordinatie@mow.vlaanderen.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-06

Vergelijkbare advertenties van BDA