Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Sint-Lazarus Plaats, 2,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: M. Olivier van DAMME
Tel: +322 2042315
E-mail: ovandamme@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://sprb.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=399229
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor reiniging van de afwatering van metrokunstwerken. Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3108-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De door onderhavig bijzonder bestek geregelde oprdracht is een raamovereenkomst, en om vat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende inventaris, evenals in alle andere contractuele bescheiden.
Deze raamovereenkomst wordt met één enkele aannemer afgesloten.
Ze omvatten onder andere :
- Alle leveringen en prestaties nodig voor reiniging van het rioolnet (buien en bezoekkamers) in de verschiellende tunnels en stations eenals de graafwerken in de ballast;
- Alle leveringen en prestaties nodig voor het ont stoppen van riolering, na vaststelleing door de leidende ambtenaar;
- Alle trasport en prestaties nodig voor het wegvoeren van de afval, het stof en andere vuil buiten het openbare domein. Het eventueel transport d.m.v. de werktrein is niet ten last van dienstverlener;
- Het nazicht van de leidingen d.m.v. camera's;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.1.4) en bestek
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 48 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) ("Omvang van de raamovereenkomst") niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van de lopende raamovereenkomst. - De aanbesteder behoudt zich het recht voor om de raamovereenkomst op te zeggen wanneer het minimumbedrag waarvan sprake is in punt c) hiervoor is bereikt. - In beide gevallen hernomen in c) en d), kan de aannemer zich niet op deze toestanden beroepen om enige welke vergoeding te eisen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: artikelen 70 en 71 KB Plaatsing 18 juni 2017 (art. 65 tot 69 KB 18 april 2017)
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien BB i3108
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-11 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-11
Plaatselijke tijd: 10:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-30