Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Politiezone Zennevallei
Postadres: Pepingensesteenweg 250,BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon: Mevrouw Nathalie Nerinckx
Tel: +32 23639356
Fax: +32 23639409
E-mail: Nathalie.Nerinckx@politiezennevallei.be
Internetadres(sen): www.lokalepolitie.be/5905
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Politiezone Zennevallei
Postadres: Pepingensesteenweg 250,BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon: Mevrouw Nathalie Nerinckx
Tel: +32 23639356
Fax: +32 23639409
E-mail: Nathalie.Nerinckx@politiezennevallei.be
Internetadres(sen): www.lokalepolitie.be/5905
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak en glaswas van de politiepost Halle van de politiezone Zennevallei Referentienummer: 2021-5905-007
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Politiepost Halle, Fabriekstraat 2 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
De huidige opdracht heeft als voorwerp het onderhoud en de schoonmaak van de lokalen van de politiepost en de kantoren te 1500 Halle - Fabriekstraat 2 en dit overeenkomstig de voorwaarden van huidig bijzonder bestek. Ook de glaswas van dit gebouw wordt in de overheidsopdracht opgenomen. Indien de politiezone Zennevallei gedurende de duur van de opdracht, de te onderhouden oppervlakte wenst te verruimen of te verkleinen dan zal de prijs van het contract verhoogd of verminderd worden in overeenstemming met de te presteren uren aangeduid in de goedgekeurde offerte. Hetzelfde is van toepassing gedurende de periodes van binnenwerken van verbouwingen, inrichtingen, herstelling en onderhoud. Omvang van de opdracht: De huidige opdracht omvat : - het onderhoud van de burelen, vergaderruimten, gangen, sanitaire installaties, keuken, koffiecorners, refter, kleedkamers, liften, traphallen, cellen en garage; - alle onderwerpingen inzake arbeidskrachten, de producten en de uitrustingen nodig voor de uitvoering van de taken opgenomen in het technisch gedeelte van huidige bijzonder bestek; - het bevoorraden van de bestaande dispensers voor handdoekjes en toiletpapier; - het bevoorraden van de koffieautomaten; - het leveren van vuilniszakken voor elk vuilbaktype; - het opruimen van de vuilnisbakken; - het legen van de containers en deze op hun oorspronkelijke plaats terugzetten en dit in het kader van de verplichte recyclage; - de glaswas in het gebouw. Het voorwerp van de opdracht is in detail beschreven in het derde deel van de onderhavige opdrachtdocumenten: technische bepalingen.
II.2.7. Looptijd
25 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. /
2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.3. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.5. Een geldig EMAS (milieubeheersysteem) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubescherming.
Eventuele minimumeisen:
1. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
2. Het overzicht omvat de laatste drie jaar.
3. Dit certificaat vormt een meerwaarde maar is geen uitsluitingscriterium.
4. Dit certificaat vormt een meerwaarde maar is geen uitsluitingscriterium.
5. Dit certificaat vormt een meerwaarde maar is geen uitsluitingscriterium.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-27 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-08-25
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-27
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Politiepost Brabantpoort, Pepingensesteenweg 250 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Tijdens deze gelegenheid staat het de inschrijvers vrij om vragen te stellen betreffende de actuele situatie.Het plaatsbezoek zal doorgaan op maandag 12 april 2021. De inschrijver dient zich voor het plaatsbezoek aan te melden aan de ingang van de politiepost Halle, Fabriekstraat 2 te 1500 Halle. Van 9u tot 11u worden de verschillende lokalen van de politiepost Halle getoond en hebben de kandidaat inschrijvers de mogelijkheid om bijkomende vragen te stellen over deze politiepost. Een inschrijver mag maar door één persoon vertegenwoordigd worden tijdens de georganiseerde bezoeken. De identiteit van deze persoon wordt vóór 8 april 2021 meegedeeld (een kopie van de identiteitskaart wordt per mail overgemaakt op volgend adres: logistiek@politiezennevallei.be).Gedurende dit plaatsbezoek dienen we ons te houden aan de op dat moment geldende Covid-maatregelen, opgelegd door de hogere overheid of politiezone Zennevallei.Aan het einde van het plaatsbezoek wordt er een aanwezigheidsattest voor de inschrijver opgesteld. De inschrijver wordt geacht de aard en de inhoud van de gebouwen te kennen alvorens zijn offerte op te stellen. Hij gaat nauwkeurig en voorafgaand aan het opstellen van zijn offerte, de oppervlakte van de schoon te maken gebouwen na. De aanbestedende overheid kan in geen enkel geval verantwoordelijk gehouden worden voor fouten in de opmeting. Geen enkel prijssupplement zal aan de opdrachtnemer toegekend worden ingevolge de bestaande situatie van de gebouwen.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-25